Vytvořte multidisciplinární tým: Porovnání verzí

m (Jak budete hodnoceni)
(Značka: editace z VisualEditoru)
m
(Značka: editace z VisualEditoru)
 
Řádek 22: Řádek 22:
 
Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:
 
Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:
  
*Popsat tým (interní i od externího dodavatele). Je třeba zaměstnávat lidi v následujících úlohách:  
+
*Popsat tým (interní i od externího dodavatele). Je třeba mít zajištěny lidské zdroje v následujících úlohách:  
**service owner,
+
**vlastník služby
**product manager,  
+
**product manager,
**technical architect,  
+
**technical architect,
**enterprise architect,  
+
**enterprise architect,
**assisted digital lead,  
+
**[[vedoucí služby pro postižené]],
**designer,  
+
**designer,
**user researcher,  
+
**user researcher,
**developer,  
+
**developer,
**content designer, copywriter,
+
**content designer nebo copywriter,
**web operations engineer,  
+
**web operations engineer,
**performance analyst,  
+
**performance analyst,
**front-end developer
+
**front-end developer.
*prokažte, že máte majitele služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o zlepšení služby
+
*Prokažte, že máte vlastníka služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o rozvoji a zlepšení služby
*ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu
+
*Ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu
*vysvětlete, jak oddělení klíčových rolí v týmu znamená, že nikdo nevykonává více rolí najednou
+
*Oddělte klíčové role od sebe tak, aby více klíčových rolí nebylo vykonávano jednou osobou.
  
Také potřebujete:
+
Také ukažte:
  
*ukázat, že chápete, kde se v týmu mohou objevit mezery a jak je vyplnit
+
*že chápete, kde se v týmu mohou objevit mezery a máte plán, jak je vyplnit
*vysvětlit svůj plán přenosu znalostí a dovedností od dodavatelů ke stálým zaměstnancům
+
*svůj plán přenosu znalostí a dovedností od dodavatelů ke stálým zaměstnancům
*ukázat, že ve vašem týmu je osoba, která je zodpovědná za testy uživatelů a testy použitelnosti
+
*že ve vašem týmu je osoba, která je zodpovědná za testy uživatelů a testy použitelnosti
*ukažte, že budete mít tým, který může pokračovat ve zlepšování služby poté, co bude uvedena do ostrého provozu
+
*že budete mít tým, který může pokračovat ve zlepšování služby poté, co bude uvedena do ostrého provozu
*ukažte, že tým plně rozumí službě poté, co byla uvedena do provozu
+
*že tým plně rozumí službě poté, co byla uvedena do provozu
  
Pouze při hodnocení živé/ ostré verze musíte vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
+
Pouze při hodnocení ostré verze musíte vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
  
 
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
 
===Vysvětlete vývoj vaší služby===

Aktuální verze z 10. 2. 2019, 15:15

3. Mějte multidisciplinární tým

Vytvořte udržitelný multidisciplinární tým, který může navrhnout, postavit a provozovat službu vedenou vhodně kvalifikovaným, zkušeným majitelem služby s rozhodovací pravomocí.

Musíte mít multidisciplinární tým pro splnění 3 bodu Standardu digitální služby.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.

Jak bod 3 vylepší vaši službu

Multidisciplinární tým vám pomůže:

  • Budovat službu
  • Neustále se zlepšovat na základě potřeb uživatelů
  • Rychle přijímat rozhodnutí
  • Udržet důležité know-how v úřadě a nevyvádět ho k externím subjektům

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:

  • Popsat tým (interní i od externího dodavatele). Je třeba mít zajištěny lidské zdroje v následujících úlohách:
    • vlastník služby
    • product manager,
    • technical architect,
    • enterprise architect,
    • vedoucí služby pro postižené,
    • designer,
    • user researcher,
    • developer,
    • content designer nebo copywriter,
    • web operations engineer,
    • performance analyst,
    • front-end developer.
  • Prokažte, že máte vlastníka služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o rozvoji a zlepšení služby
  • Ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu
  • Oddělte klíčové role od sebe tak, aby více klíčových rolí nebylo vykonávano jednou osobou.

Také ukažte:

  • že chápete, kde se v týmu mohou objevit mezery a máte plán, jak je vyplnit
  • svůj plán přenosu znalostí a dovedností od dodavatelů ke stálým zaměstnancům
  • že ve vašem týmu je osoba, která je zodpovědná za testy uživatelů a testy použitelnosti
  • že budete mít tým, který může pokračovat ve zlepšování služby poté, co bude uvedena do ostrého provozu
  • že tým plně rozumí službě poté, co byla uvedena do provozu

Pouze při hodnocení ostré verze musíte vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Zjistěte více o: