Vytvořte multidisciplinární tým: Porovnání verzí

m (3. Mějte multidisciplinární tým)
m
(Značka: editace z VisualEditoru)
 
(Nejsou zobrazeny 4 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
= 3. Mějte multidisciplinární tým =
+
=3. Mějte multidisciplinární tým=
  
 
Vytvořte udržitelný multidisciplinární tým, který může navrhnout, postavit a provozovat službu vedenou vhodně kvalifikovaným, zkušeným majitelem služby s rozhodovací pravomocí.
 
Vytvořte udržitelný multidisciplinární tým, který může navrhnout, postavit a provozovat službu vedenou vhodně kvalifikovaným, zkušeným majitelem služby s rozhodovací pravomocí.
Řádek 5: Řádek 5:
 
Musíte mít multidisciplinární tým pro splnění 3 bodu [[Standard digitální služby#3._Vytvo.C5.99te_multidisciplin.C3.A1rn.C3.AD_t.C3.BDm|Standardu digitální služby]].
 
Musíte mít multidisciplinární tým pro splnění 3 bodu [[Standard digitální služby#3._Vytvo.C5.99te_multidisciplin.C3.A1rn.C3.AD_t.C3.BDm|Standardu digitální služby]].
  
== Jak bod 3 vylepší vaši službu ==
+
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]] a v rámci [[hodnocení služby]].
 +
 
 +
==Jak bod 3 vylepší vaši službu==
  
 
Multidisciplinární tým vám pomůže:
 
Multidisciplinární tým vám pomůže:
  
* Budovat službu
+
*Budovat službu
* Neustále se zlepšovat na základě potřeb uživatelů
+
*Neustále se zlepšovat na základě potřeb uživatelů
* Rychle přijímat rozhodnutí
+
*Rychle přijímat rozhodnutí
* Udržet důležité know-how v úřadě a nevyvádět ho k externím subjektům
+
*Udržet důležité know-how v úřadě a nevyvádět ho k externím subjektům
  
== Jak budete hodnoceni ==
+
==Jak budete hodnoceni==
  
 
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
 
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
Řádek 20: Řádek 22:
 
Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:
 
Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:
  
* Popsat dodavatelský tým – je třeba zaměstnávat lidi v následujících úlohách: vlastník služby, produktový manažer, správce doručení, technický architekt, asistent digitálního vedení, návrhář, uživatelský výzkumník, vývojář, návrhář obsahu, inženýr webu, výkonový analytik, front end-developer
+
*Popsat tým (interní i od externího dodavatele). Je třeba mít zajištěny lidské zdroje v následujících úlohách:  
* prokažte, že máte majitele služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o zlepšení služby
+
**vlastník služby
* ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu
+
**product manager,
* vysvětlete, jak oddělení klíčových rolí v týmu znamená, že nikdo nevykonává více rolí najednou
+
**technical architect,
 +
**enterprise architect,
 +
**[[vedoucí služby pro postižené]],
 +
**designer,
 +
**user researcher,
 +
**developer,
 +
**content designer nebo copywriter,
 +
**web operations engineer,
 +
**performance analyst,
 +
**front-end developer.
 +
*Prokažte, že máte vlastníka služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o rozvoji a zlepšení služby
 +
*Ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu
 +
*Oddělte klíčové role od sebe tak, aby více klíčových rolí nebylo vykonávano jednou osobou.
  
Také potřebujete:
+
Také ukažte:
  
* ukázat, že chápete, kde se v týmu mohou objevit mezery a jak je vyplnit
+
*že chápete, kde se v týmu mohou objevit mezery a máte plán, jak je vyplnit
* vysvětlit svůj plán přenosu znalostí a dovedností od dodavatelů ke stálým zaměstnancům
+
*svůj plán přenosu znalostí a dovedností od dodavatelů ke stálým zaměstnancům
* ukázat, že ve vašem týmu je osoba, která je zodpovědná za testy uživatelů a testy použitelnosti
+
*že ve vašem týmu je osoba, která je zodpovědná za testy uživatelů a testy použitelnosti
* ukažte, že budete mít tým, který může pokračovat ve zlepšování služby poté, co bude uvedena do ostrého provozu
+
*že budete mít tým, který může pokračovat ve zlepšování služby poté, co bude uvedena do ostrého provozu
* ukažte, že tým plně rozumí službě poté, co byla uvedena do provozu
+
*že tým plně rozumí službě poté, co byla uvedena do provozu
  
Pouze při hodnocení živé/ ostré verze musíte vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
+
Pouze při hodnocení ostré verze musíte vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
  
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
+
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
  
 
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
 
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
  
== Související návody ==
+
==Související návody==
  
 
Zjistěte více o:
 
Zjistěte více o:
  
* [[Uživatelský průzkum pro služby veřejné správy]]
+
*[[Uživatelský průzkum pro služby veřejné správy]]
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
+
*[https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
* [https://www.gov.uk/service-manual/the-team <span class="underline">setting up the right team</span>]
+
*[https://www.gov.uk/service-manual/the-team <span class="underline">setting up the right team</span>]
 +
 
 +
[[Kategorie:Standard digitální služby]]

Aktuální verze z 10. 2. 2019, 15:15

3. Mějte multidisciplinární tým

Vytvořte udržitelný multidisciplinární tým, který může navrhnout, postavit a provozovat službu vedenou vhodně kvalifikovaným, zkušeným majitelem služby s rozhodovací pravomocí.

Musíte mít multidisciplinární tým pro splnění 3 bodu Standardu digitální služby.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.

Jak bod 3 vylepší vaši službu

Multidisciplinární tým vám pomůže:

  • Budovat službu
  • Neustále se zlepšovat na základě potřeb uživatelů
  • Rychle přijímat rozhodnutí
  • Udržet důležité know-how v úřadě a nevyvádět ho k externím subjektům

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

Chcete-li projít hodnocením v alfa, beta a živé/ostré verzi, musíte obvykle:

  • Popsat tým (interní i od externího dodavatele). Je třeba mít zajištěny lidské zdroje v následujících úlohách:
    • vlastník služby
    • product manager,
    • technical architect,
    • enterprise architect,
    • vedoucí služby pro postižené,
    • designer,
    • user researcher,
    • developer,
    • content designer nebo copywriter,
    • web operations engineer,
    • performance analyst,
    • front-end developer.
  • Prokažte, že máte vlastníka služby s vědomostmi a schopností provádět každodenní rozhodování o rozvoji a zlepšení služby
  • Ukažte, že máte nejméně jednoho pracovníka pro uživatelský výzkum pracujícího nejméně 3 dny v týdnu
  • Oddělte klíčové role od sebe tak, aby více klíčových rolí nebylo vykonávano jednou osobou.

Také ukažte:

  • že chápete, kde se v týmu mohou objevit mezery a máte plán, jak je vyplnit
  • svůj plán přenosu znalostí a dovedností od dodavatelů ke stálým zaměstnancům
  • že ve vašem týmu je osoba, která je zodpovědná za testy uživatelů a testy použitelnosti
  • že budete mít tým, který může pokračovat ve zlepšování služby poté, co bude uvedena do ostrého provozu
  • že tým plně rozumí službě poté, co byla uvedena do provozu

Pouze při hodnocení ostré verze musíte vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Zjistěte více o: