Sbírejte provozní data: Porovnání verzí

m (15. Shromažďujte data o výkonu)
(počeštění, performance data = provozní data, user journey nepřekládáme, "alfa" ani "beta" se neskloňuje a přidá se k nim "test" když to pomůže v kontextu)
(Značka: editace z VisualEditoru)
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od jednoho dalšího uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
=15. Shromažďujte data o výkonu =
+
=15. Sbírejte provozní data=
  
Používejte nástroje pro analýzu, které shromažďují data o výkonu. Pomocí těchto dat můžete analyzovat úspěšnost služby a převést je na funkce a úkoly pro další fázi vývoje.
+
Používejte analytické nástroje shromažďující provozní data. Pomocí těchto dat analyzujte úspěšnost služby. Na základě výsledků tohoto měření pak identifikujte funkce a úkoly pro další fázi vývoje.
  
Musíte shromažďovat data o výkonu pro splnění 15 bodu [[Standard digitální služby|Standardu digitální služby]].
+
Provozní data musíte sbírat pro splnění bodu 15 [[Standard digitální služby|Standardu digitální služby]].
  
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]] a v rámci [[hodnocení služby]].
+
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnili v rámci [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]] a [[hodnocení služby]].
  
== Jak bod 15 vylepší vaši službu ==
+
==Jak bod 15 vylepší vaši službu==
  
Sběr dat o výkonu znamená, že můžete neustále vylepšovat vaši službu:
+
Sběr provozních dat znamená, že můžete neustále vylepšovat vaši službu nasledovně:
  
* Zjištěním silných a slabých stránek
+
*zjistit její silné a slabé stránky
* Použitím dat jako opory pro zlepšení, které vytváříte
+
*podpořit zlepšení, které vytváříte, daty z provozu
* Zjistění chování uživatelů
+
*zjistit, co lidi ve službě opravdu dělají.
  
== Co je potřeba udělat ==
+
==Jak budete hodnoceni==
  
Chcete-li naplnit bod 15. pro alfa, beta a živou verzi, obvykle budete potřebovat:
+
Vaše hodnocení a jaké otázky vám hodnotící dají záleží od toho, co vaše služba dělá.
  
* Vysvětlit, jak jste se rozhodli, která data budete shromažďovat, kde je budete potřebovat shromažďovat, odkud a jak je budete shromažďovat v závislosti na velikosti projektu a typu služby
+
Pro splnění hodnocení pro alfa, beta a živou verzi, budete obvykle muset:
* Ukázat, že máte průběžný plán pro analýzu výkonnosti a někoho v týmu odpovědného za identifikaci údajů, které lze provést během alfa verze, včetně asistované digitální podpory
 
* Ukázat, že jste použili kvalitativní a kvantitativní data ke zlepšení, abyste porozuměli potřebám uživatelů a identifikovali oblasti ke zlepšení
 
* Vysvětlit, jak jste vybrali vhodné nástroje pro analýzu dat
 
* Ujistit se, že jste vyřešili otázky bezpečnosti a ochrany osobních údajů
 
* Vysvětlit, jak jste mapovali uživatelské cesty ve službě a sledovali jste je k identifikaci dokončených úloh a oblastí se špatnými výsledky
 
* Ukázat, jak měříte asistovanou digitální podporu
 
* Vysvětlit příběh dalšího uživatele ve spojení s analýzou výkonnosti
 
* Ukázat, že jste diskutovali o úvodní stránce a stránky se zpětnou vazbou (u beta hodnocení)
 
  
Chcete-li projít hodnocením beta a živé verze, musíte obvykle ukázat, jak budete od uživatelů získávat zpětnou vazbu během jejich uživatelské cesty a po ní.
+
*Vysvětlit jak jste zvolili data, která budete shromažďovat, a také odkud a jak je budete shromažďovat, v závislosti od velikosti projektu a povahy služby.
 +
*Ukázat průběžný plán pro analýzu výkonnosti, a že máte v týmu někoho odpovědného za identifikaci aplikovatelných průniků z dat v průběhu alfa testu, včetně asistované digitální podpory.
 +
*Ukázat použití kvalitativních a kvantitativních dat, ke zlepšení vašeho porozumění potřebám lidí a identifikaci oblastí na zlepšení
 +
*Vysvětlit jak jste vybrali odpovídající nástroje pro analýzu dat
 +
*Ukázat že jste vhodně vyřešili otázky bezpečnosti a ochrany osobních údajů
 +
*Vysvětlit jak jste mapovali user journeys službou a nasledovali je, pro identifikaci dokončení úkolů, a pak identifikaci oblastí ze slabými výsledky
 +
*Ukázat jak měříte asistovanou digitální podporu
 +
*Vysvětlit příběh dalšího uživatele ve spojení s analýzou provozu
 +
*Ukázat, že jste diskutovali o stránkách pro start a pro zpětnou vazbu s digitalnicesko (jen u hodnocení beta testu)
  
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
+
Chcete-li projít hodnocením beta a živé verze, musíte obvykle ukázat, jak budete od lidí získávat zpětnou vazbu počas jejich user journey, a po ní.
  
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
+
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
  
== Související návody ==
+
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvinula od jejího posledního hodnocení.
  
Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou sbírat data o výkonu:
+
==Související návody==
  
* [https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/using-data-to-improve-your-service-an-introduction <span class="underline">Using data to improve your service: an introduction</span>]
+
Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou sbírat provozní data:
* [https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/choosing-digital-analytics-tools <span class="underline">Choosing digital analytics tools</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-digital-take-up <span class="underline">Measuring digital take-up</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-user-satisfaction <span class="underline">Measuring user satisfaction</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-cost-per-transaction <span class="underline">Measuring cost per transaction</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-completion-rate <span class="underline">Measuring completion rate</span>]
 
* [https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/sharing-your-data-with-the-performance-platform <span class="underline">Sharing data on the Performance Platform</span>]
 
  
Zjistěte více o [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">hodnocení služeb</span>].
+
*[https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/using-data-to-improve-your-service-an-introduction <span class="underline">Using data to improve your service: an introduction</span>]
 +
*[https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/choosing-digital-analytics-tools <span class="underline">Choosing digital analytics tools</span>]
 +
*[https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-digital-take-up <span class="underline">Measuring digital take-up</span>]
 +
*[https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-user-satisfaction <span class="underline">Measuring user satisfaction</span>]
 +
*[https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-cost-per-transaction <span class="underline">Measuring cost per transaction</span>]
 +
*[https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-completion-rate <span class="underline">Measuring completion rate</span>]
 +
*[https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/sharing-your-data-with-the-performance-platform <span class="underline">Sharing data on the Performance Platform</span>]
 +
 
 +
Zjistěte více o [[Hodnocení služby|hodnocení služeb]].
 
[[Kategorie:Standard digitální služby]]
 
[[Kategorie:Standard digitální služby]]

Aktuální verze z 22. 9. 2018, 13:36

15. Sbírejte provozní data

Používejte analytické nástroje shromažďující provozní data. Pomocí těchto dat analyzujte úspěšnost služby. Na základě výsledků tohoto měření pak identifikujte funkce a úkoly pro další fázi vývoje.

Provozní data musíte sbírat pro splnění bodu 15 Standardu digitální služby.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnili v rámci schválení výdajů na službu a hodnocení služby.

Jak bod 15 vylepší vaši službu

Sběr provozních dat znamená, že můžete neustále vylepšovat vaši službu nasledovně:

  • zjistit její silné a slabé stránky
  • podpořit zlepšení, které vytváříte, daty z provozu
  • zjistit, co lidi ve službě opravdu dělají.

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení a jaké otázky vám hodnotící dají záleží od toho, co vaše služba dělá.

Pro splnění hodnocení pro alfa, beta a živou verzi, budete obvykle muset:

  • Vysvětlit jak jste zvolili data, která budete shromažďovat, a také odkud a jak je budete shromažďovat, v závislosti od velikosti projektu a povahy služby.
  • Ukázat průběžný plán pro analýzu výkonnosti, a že máte v týmu někoho odpovědného za identifikaci aplikovatelných průniků z dat v průběhu alfa testu, včetně asistované digitální podpory.
  • Ukázat použití kvalitativních a kvantitativních dat, ke zlepšení vašeho porozumění potřebám lidí a identifikaci oblastí na zlepšení
  • Vysvětlit jak jste vybrali odpovídající nástroje pro analýzu dat
  • Ukázat že jste vhodně vyřešili otázky bezpečnosti a ochrany osobních údajů
  • Vysvětlit jak jste mapovali user journeys službou a nasledovali je, pro identifikaci dokončení úkolů, a pak identifikaci oblastí ze slabými výsledky
  • Ukázat jak měříte asistovanou digitální podporu
  • Vysvětlit příběh dalšího uživatele ve spojení s analýzou provozu
  • Ukázat, že jste diskutovali o stránkách pro start a pro zpětnou vazbu s digitalnicesko (jen u hodnocení beta testu)

Chcete-li projít hodnocením beta a živé verze, musíte obvykle ukázat, jak budete od lidí získávat zpětnou vazbu počas jejich user journey, a po ní.

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvinula od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou sbírat provozní data:

Zjistěte více o hodnocení služeb.