Buďte připraveni na výpadek: Porovnání verzí

m (11. Vypracujte offline plán)
m
(Značka: editace z VisualEditoru)
 
(Nejsou zobrazeny 4 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
= 11. Vypracujte offline plán =
+
=11. Vypracujte offline plán=
  
 
Vytvořte plán pro případ, že digitální služba bude dočasně mimo provoz.
 
Vytvořte plán pro případ, že digitální služba bude dočasně mimo provoz.
Řádek 5: Řádek 5:
 
Musíte vytvořit plán pro vaši službu, pokud bude offline pro splnění 11 bodu [[Standard digitální služby#11._Vypracujte_offline_pl.C3.A1n|Standardu digitální služby]].
 
Musíte vytvořit plán pro vaši službu, pokud bude offline pro splnění 11 bodu [[Standard digitální služby#11._Vypracujte_offline_pl.C3.A1n|Standardu digitální služby]].
  
== Jak bod 11 vylepší vaši službu ==
+
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]] a v rámci [[hodnocení služby]].
 +
 
 +
==Jak bod 11 vylepší vaši službu==
  
 
Uživatele mohou očekávat, že online služba je dostupná 24 hodin denně a 365 dní v roce.
 
Uživatele mohou očekávat, že online služba je dostupná 24 hodin denně a 365 dní v roce.
Řádek 11: Řádek 13:
 
Potřebujete mít plán, co dělat v případě, že vaše služba bude offline. Měli byste vědět, jaké to bude mít dopady na uživatele a jak službu opět zprovoznit.
 
Potřebujete mít plán, co dělat v případě, že vaše služba bude offline. Měli byste vědět, jaké to bude mít dopady na uživatele a jak službu opět zprovoznit.
  
== Jak budete hodnoceni ==
+
==Jak budete hodnoceni==
  
 
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
 
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
  
=== Hodnocení alfa verze ===
+
===Hodnocení alfa verze===
  
Chcete-li projít hodnocením alfa verze, budete potřebovat být schopni vysvětlit, jaké budou dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby.
+
Chcete-li projít hodnocením [[Fáze alfa provozu služby|alfa verze]], budete potřebovat být schopni vysvětlit, jaké budou dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby.
  
=== Hodnocení beta verze ===
+
===Hodnocení beta verze===
  
 
Pro úspěšné hodnocení budete muset obvykle vysvětlit:
 
Pro úspěšné hodnocení budete muset obvykle vysvětlit:
  
* Jaké by byly dopady na uživatele beta verze v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby
+
*Jaké by byly dopady na uživatele [[Fáze beta provozu služby|beta verze]] v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby
* Jak vybíráte technologie a platformy, které splňují vaše požadavky dostupnosti
+
*Jak vybíráte technologie a platformy, které splňují vaše požadavky dostupnosti
* Vaši strategii pro obnovu dat a jak jste ji testovali
+
*Vaši strategii pro obnovu dat a jak jste ji testovali
* Nejvíce pravděpodobné příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit
+
*Nejvíce pravděpodobné příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit
* Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a rozhodnutí, které mohou učinit
+
*Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a rozhodnutí, které mohou učinit
  
=== Hodnocení živé/ostré verze ===
+
===Hodnocení ostré verze===
  
Pro úspěšné hodnocení budete muset obvykle vysvětlit:
+
Pro úspěšné hodnocení [[Fáze ostrého provozu|ostré verze]] budete muset obvykle vysvětlit:
  
* Jaké by byly dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby, a jak se to změnilo od beta verze
+
*Jaké by byly dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby, a jak se to změnilo od beta verze
* Jak se ujišťujete, že vámi zvolené technologie a platformy stále splňují vaše požadavky na dostupnost
+
*Jak se ujišťujete, že vámi zvolené technologie a platformy stále splňují vaše požadavky na dostupnost
* Vaši strategii na obnovu dat a jak často ji testujete
+
*Vaši strategii na obnovu dat a jak často ji testujete
* Nejpravděpodobnější příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit
+
*Nejpravděpodobnější příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit
* Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a jaká rozhodnutí může učinit
+
*Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a jaká rozhodnutí může učinit
  
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
+
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
  
 
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
 
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
  
== Související návody ==
+
==Související návody==
  
Čtěte o [https://www.gov.uk/service-manual/technology/uptime-and-availability-keeping-your-service-online <span class="underline">udržování vaší služby online</span>] pro splnění bodu 11.
+
Čtěte o [[Doba provozu a dostupnost: udržování služby online]] pro splnění bodu 11.
  
 
Zjistěte více o:
 
Zjistěte více o:
  
* [https://www.gov.uk/service-manual/technology <span class="underline">technology for services</span>]
+
*[[Technologie]]
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
+
*[[Hodnocení služby]]
 +
 
 +
[[Kategorie:Standard digitální služby]]

Aktuální verze z 3. 8. 2018, 17:38

11. Vypracujte offline plán

Vytvořte plán pro případ, že digitální služba bude dočasně mimo provoz.

Musíte vytvořit plán pro vaši službu, pokud bude offline pro splnění 11 bodu Standardu digitální služby.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.

Jak bod 11 vylepší vaši službu

Uživatele mohou očekávat, že online služba je dostupná 24 hodin denně a 365 dní v roce.

Potřebujete mít plán, co dělat v případě, že vaše služba bude offline. Měli byste vědět, jaké to bude mít dopady na uživatele a jak službu opět zprovoznit.

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

Hodnocení alfa verze

Chcete-li projít hodnocením alfa verze, budete potřebovat být schopni vysvětlit, jaké budou dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby.

Hodnocení beta verze

Pro úspěšné hodnocení budete muset obvykle vysvětlit:

  • Jaké by byly dopady na uživatele beta verze v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby
  • Jak vybíráte technologie a platformy, které splňují vaše požadavky dostupnosti
  • Vaši strategii pro obnovu dat a jak jste ji testovali
  • Nejvíce pravděpodobné příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit
  • Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a rozhodnutí, které mohou učinit

Hodnocení ostré verze

Pro úspěšné hodnocení ostré verze budete muset obvykle vysvětlit:

  • Jaké by byly dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby, a jak se to změnilo od beta verze
  • Jak se ujišťujete, že vámi zvolené technologie a platformy stále splňují vaše požadavky na dostupnost
  • Vaši strategii na obnovu dat a jak často ji testujete
  • Nejpravděpodobnější příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit
  • Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a jaká rozhodnutí může učinit

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Čtěte o Doba provozu a dostupnost: udržování služby online pro splnění bodu 11.

Zjistěte více o: