Zvolte výkonnostní kritéria

Verze z 3. 8. 2018, 17:46, kterou vytvořil Michal (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

16. Zvolte výkonnostní kritéria služby

Identifikujte výkonnostní kritéria (ukazatele výkonu, KPI) pro službu, včetně čtyř povinných klíčových ukazatelů výkonu (KPI) definovaných ve standardu. Vytvořte měřítko pro každou metriku a vytvořte plán, který umožní zdokonalení.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.

Jak bod 16 vylepší vaši službu

Nastavením ukazatelů výkonu vám umožňuje neustále zlepšovat své služby:

  • Zjistíte silné a slabé stránky
  • Použitím dat jako opory pro zlepšení, které vytváříte
  • Umožníte porovnání výkonnosti služby v čase a jejich trendy

Co je potřeba udělat

Pro splnění bodu 15. pro alfa, beta a živou verzi, obvykle budete potřebovat vysvětlit:

Také budete potřebovat vysvětlit:

  • Jak jste vyhodnotili potenciál změny kanálů a úroveň asistovaných digitálních služeb, které potřebujete
  • Další metriky, které budete měřit, kdy začnete, a jak je budete používat k vylepšení služby
  • Kde získáváte data pro své metriky
  • Jak jste stanovili analytický balíček pro shromažďování dat o cestách uživatelů
  • Jak jste se ujistili, že se všechny zúčastněné strany aktivně podílejí na propagaci nebo podpoře digitálního poskytování nové služby
  • Jak budete sledovat, zda se lidé přesouvají z používání offline služby na online služby (pouze hodnocení beta verze)

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou identifikovat ukazatele výkonu:

Zjistěte více o: