Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu: Porovnání verzí

m (Jak schvalování probíhá?)
(Značka: editace z VisualEditoru)
m (Jak schvalování probíhá?)
(Značka: editace z VisualEditoru)
Řádek 12: Řádek 12:
  
 
[[Hodnocení služby]] probíhá samostatně pro [[Agilní přístup#F.C3.A1ze agiln.C3.ADho projektu|alfa, beta a ostrou fázi projektu]] i pro podstatné rozvojové změny služby v rámci jejího provozu. Hodnocení probíhá osobně a trvá 2-3 hodiny.
 
[[Hodnocení služby]] probíhá samostatně pro [[Agilní přístup#F.C3.A1ze agiln.C3.ADho projektu|alfa, beta a ostrou fázi projektu]] i pro podstatné rozvojové změny služby v rámci jejího provozu. Hodnocení probíhá osobně a trvá 2-3 hodiny.
 +
 +
Více o [[Hodnocení služby]]

Verze z 6. 8. 2018, 12:53

Podmínkou realizace ICT služeb ve státní správě (resorty, OSS, státní podniky) je schválení ICT služeb Centrální ICT autoritou, zda jsou v souladu se Standardem digitálních služeb a má souhlasné stanovisko OHA dle usnes.vlády 889/2015.

Jaké služby a projekty musí být schváleny?

Projekty, kde nákup služeb (interně či externě) či investic jsou vyšší než 2 milióny ročně nebo 10 miliónů Kč za 5 let. (částky s DPH).

Pokud má projekt kratší dobu užívání než 5 let, pak musí být schváleny projekty, které 􏰀budou mít celkové náklady vyšší než doba provozu systému * 2mil Kč

Jak schvalování probíhá?

Pro kontrolu, zda vaše služba splňuje Standard digitální služby a požadavky OHA, je obvykle nutné projít hodnocením služby.

Posouzení bude provádět panel expertů Centrální ICT autority a OHA. Panely jsou obvykle složeny ze 4 nebo 5 posuzovatelů, včetně vedoucího posuzovatele, výzkumníka uživatelů, designer a technologický architekt.

Hodnocení služby probíhá samostatně pro alfa, beta a ostrou fázi projektu i pro podstatné rozvojové změny služby v rámci jejího provozu. Hodnocení probíhá osobně a trvá 2-3 hodiny.

Více o Hodnocení služby