Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu: Porovnání verzí

m
(Značka: editace z VisualEditoru)
m (Jak schvalování probíhá?)
(Značka: editace z VisualEditoru)
Řádek 1: Řádek 1:
 
Podmínkou realizace ICT služeb ve státní správě (resorty, OSS, státní podniky) je [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení ICT služeb]]  [[Centrální ICT autorita|Centrální ICT autoritou]], zda jsou v souladu se [[Standard digitální služby|Standardem digitálních služeb]] a má souhlasné stanovisko OHA dle usnes.vlády 889/2015.
 
Podmínkou realizace ICT služeb ve státní správě (resorty, OSS, státní podniky) je [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení ICT služeb]]  [[Centrální ICT autorita|Centrální ICT autoritou]], zda jsou v souladu se [[Standard digitální služby|Standardem digitálních služeb]] a má souhlasné stanovisko OHA dle usnes.vlády 889/2015.
  
== Jaké služby a projekty musí být schváleny? ==
+
==Jaké služby a projekty musí být schváleny?==
 
Projekty, kde nákup služeb (interně či externě) či investic jsou vyšší než 2 milióny ročně nebo 10 miliónů Kč za 5 let. (částky s DPH).
 
Projekty, kde nákup služeb (interně či externě) či investic jsou vyšší než 2 milióny ročně nebo 10 miliónů Kč za 5 let. (částky s DPH).
  
 
Pokud má projekt kratší dobu užívání než 5 let, pak musí být schváleny projekty, které 􏰀budou mít celkové náklady vyšší než <code>doba provozu systému * 2mil Kč</code>
 
Pokud má projekt kratší dobu užívání než 5 let, pak musí být schváleny projekty, které 􏰀budou mít celkové náklady vyšší než <code>doba provozu systému * 2mil Kč</code>
  
== Jak schvalování probíhá? ==
+
==Jak schvalování probíhá?==
 
Pro kontrolu, zda vaše služba splňuje [[Standard digitální služby]] a [http://www.mvcr.cz/clanek/agenda-odboru-hlavniho-architekta-egovernmentu.aspx?q=Y2hudW09Ng%3d%3d požadavky OHA], je obvykle nutné projít hodnocením služby.  
 
Pro kontrolu, zda vaše služba splňuje [[Standard digitální služby]] a [http://www.mvcr.cz/clanek/agenda-odboru-hlavniho-architekta-egovernmentu.aspx?q=Y2hudW09Ng%3d%3d požadavky OHA], je obvykle nutné projít hodnocením služby.  
  
 
Posouzení bude provádět panel expertů [[Centrální ICT autorita|Centrální ICT autority]] a OHA. Panely jsou obvykle složeny ze 4 nebo 5 posuzovatelů, včetně vedoucího posuzovatele, výzkumníka uživatelů, designer a technologický architekt.
 
Posouzení bude provádět panel expertů [[Centrální ICT autorita|Centrální ICT autority]] a OHA. Panely jsou obvykle složeny ze 4 nebo 5 posuzovatelů, včetně vedoucího posuzovatele, výzkumníka uživatelů, designer a technologický architekt.
  
[[Hodnocení služby]] probíhá pro [[Agilní přístup#F.C3.A1ze agiln.C3.ADho projektu|všechny fáze projektu]] i pro podstatné rozvojové změny služby v rámci jejího provozu, probíhá osobně a trvá 2-3 hodiny.
+
[[Hodnocení služby]] probíhá samostatně pro [[Agilní přístup#F.C3.A1ze agiln.C3.ADho projektu|alfa, beta a ostrou fázi projektu]] i pro podstatné rozvojové změny služby v rámci jejího provozu. Hodnocení probíhá osobně a trvá 2-3 hodiny.

Verze z 6. 8. 2018, 12:02

Podmínkou realizace ICT služeb ve státní správě (resorty, OSS, státní podniky) je schválení ICT služeb Centrální ICT autoritou, zda jsou v souladu se Standardem digitálních služeb a má souhlasné stanovisko OHA dle usnes.vlády 889/2015.

Jaké služby a projekty musí být schváleny?

Projekty, kde nákup služeb (interně či externě) či investic jsou vyšší než 2 milióny ročně nebo 10 miliónů Kč za 5 let. (částky s DPH).

Pokud má projekt kratší dobu užívání než 5 let, pak musí být schváleny projekty, které 􏰀budou mít celkové náklady vyšší než doba provozu systému * 2mil Kč

Jak schvalování probíhá?

Pro kontrolu, zda vaše služba splňuje Standard digitální služby a požadavky OHA, je obvykle nutné projít hodnocením služby.

Posouzení bude provádět panel expertů Centrální ICT autority a OHA. Panely jsou obvykle složeny ze 4 nebo 5 posuzovatelů, včetně vedoucího posuzovatele, výzkumníka uživatelů, designer a technologický architekt.

Hodnocení služby probíhá samostatně pro alfa, beta a ostrou fázi projektu i pro podstatné rozvojové změny služby v rámci jejího provozu. Hodnocení probíhá osobně a trvá 2-3 hodiny.