Otevřít hlavní menu

Moderní stát β

Změny

Rozvíjejte a vylepšujte službu průběžně

Odebráno 476 bajtů, 16. 8. 2018, 21:17
Update překladu do více srozumitelných českých výrazů.
=5. Rozvíjejte a vylepšujte zlepšujte službu průběžně=
Vybudujte Dělejte službutak, kterou lze často a průběžně aby šla pravidelně vylepšovat. Vždy se ujistěte, že máte k dispozici kapacituZajistěte si k tomu dostatečné kapacity pracovních týmů, zdroje zdrojů a technickou technologickou flexibilitu.
Musíte svou službu pravidelně opakovat/iterovat a vylepšovat pro Pro splnění 5 . bodu [[Standard digitální služby#5._RozvRozv.C3.ADjejte_a_vylepADjejte a vylep.C5.A1ujte_sluA1ujte slu.C5.BEbu_prBEbu pr.C5.AFb.C4.9B.C5.BEn.C4.9B|Standardu digitální služby]]musíte službu průběžně zlepšovat.
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu V [[hodnocení služby]] a [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení schvalování výdajů na službu]] a v rámci [[hodnocení služby]]vysvětlete, jak jste toho dosáhli.
==Jak bod 5 vylepší to zlepší vaši službu==
Potřebujete vytvořit službuSlužba, kterou můžete často je možné průběžně rozvíjet a průběžně zlepšovat, tak že:
*Bude Zvládá snadno reagovat na změny v politice a v zákonech, které budou mít dopad na službuse služby týkají.*Zajistíte, aby vaše služba neustále naplňovala potřeby uživatelůJe v souladu s postupně se měnícími potřebami občanů.
==Jak budete hodnoceni==
Vaše hodnocení služeb Hodnocení služby a otázky, které vám posuzovatelé dávajídají, se budou lišit v závislosti na vaší službě liší podle charakteru služby a na tompodle toho, co služba dělá.
Chcete-li projít Abyste prošli hodnocením alfaverze, beta verze a živé/ostré verzehodnocením ostrého provozu, obvykle musíte obvykle:
*Vysvětlit, co jste v této fázi vybudovali a proč jste ji postaviliv každé fázi spustili.*Popsat životní cyklus uživatelského příběhu (user story) od uživatelského výzkumu až po vytvořeníprodukci.*Ukázat, že je vaše jak spuštěná služba postavena tak, aby splňovala splňuje potřeby uživatelůobčanů.*Vysvětlit svůj proces postup identifikace a upřednostnění poznatků z uživatelského prioritizace zjištění z uživatelského průzkumu.*UkázatPředvést, že uživatelské příběhy můžete jak rychle a plynule přenášet mezi průzkumem uživatelů a produkcípostupujete při plnění uživatelských příběhů (user stories) od výzkumu po produkci.*Ujistit seUkázat, že existuje je s vybranými technologiemi, spojeno minimální riziko spojené s technologií, kterou jste zvolili.*Prokázat, že máte schopnost můžete často nasazovat software s minimálním narušením uživatelůs minimálním dopadem na občany.*UkázatPředvést, že analyzujete uživatelský výzkum , a využíváte ho výsledky používáte ke zlepšení svých služebslužby.*Ukázat, že vyřešíte řešíte všechny technické problémy, které jste objevili.
V hodnocení beta verze V hodnocení ostrého provozu musíte také vysvětlitnavíc:
*Jak dlouho očekáváteVysvětlit, že potrvá beta verze služby a proč*Váš způsob [[nasazení softwaru|https://www.gov.uk/service-manual/making-software/deployment.html]]jak nasazujete službu bezvýpadkově do produkce, tjaby ji občané mohli používat bez přerušení. jak často můžete nasazovat software s minimálním dopadem na uživatele V hodnocení živé/ostré verze musíte také vysvětlit: *Jak praktikujete „zero downtime“ způsobemVysvětlit, který neznemožní uživatelům používat službu v době nečinnosti*Jak máte v úmyslu mít jak si zajistíte dostatek zaměstnanců, abyste mohli službu neustále zlepšovat službu.
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
V každé V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
==Související návody==
0
editací