Provádějte průběžný uživatelský průzkum

Verze z 9. 7. 2018, 11:36, kterou vytvořil Michal (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka s textem „= 2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum = Vytvořte si plán pro průběžné testování uživatelů a testování použitelnosti, abyste n…“)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum

Vytvořte si plán pro průběžné testování uživatelů a testování použitelnosti, abyste neustále dostávali zpětnou vazbu od uživatelů, vedoucí ke zlepšení služby.

Musíte neustále provádět uživatelský výzkum pro splnění 2 bodu Digitální standardy služeb.


Jak bod 2 vylepší vaši službu

Neustále provádět uživatelský výzkum znamená:

  • Kontrolovat službu, zda pomáhá uživatelům provádět úlohy, které potřebují
  • Neustále zlepšovat službu na základě potřeb uživatelů

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

Alfa verze

Chcete-li projít hodnocením alfa verze, obvykle musíte vykázat:

  • Jak bude vypadat vaše soukromá beta verze a jak budete využívat vaše nápady k vylepšení služby
  • Můžete zaplatit za testování uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a po jejím dokončení
  • Jak často budete provádět testy týkající se výzkumu a použitelnosti a jak budete používat výsledky ke zlepšení návrhu služby
  • Uživatelský výzkumný plán pro soukromou beta verzi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré verze služby

Beta a živá/ostrá verze

Chcete-li projít hodnocením beta a ostré verze, obvykle musíte vykázat:

  • Můžete zaplatit za testy uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a budete moci platit po tom, co je služba dokončena
  • Jak často budete provádět testy výzkumu a použitelnosti a jak výsledky ovlivní způsob, jakým navrhujete službu
  • Uživatelský výzkumný plán služby v příští fázi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré služby
  • Jak jste provedli uživatelský výzkum s lidmi, kteří potřebovali přístupnost od okamžiku, kdy jste začali designovat službu
  • Jak jste službu testovali s uživateli, kteří potřebují asistovanou digitální podporu
  • Jak používáte analýzy dat ve vašem uživatelském výzkumném plánu služby
  • problémy, které jste zjistili při testování a jak jste je vyřešili
  • problémy, které jste nemohli vyřešit v beta verzi a jak s nimi budete pracovat ve veřejné beta verzi

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Zjistěte více o: