0
editací
Změny
Aktualizace překladu do více srozumitelného jazyka.
=2. Provádějte průběžný uživatelský Uživatelský výzkumdělejte pravidelně=
==Jak bod 2 vylepší to zlepší vaši službu==
*Kontrolovat službuHlídat, zda jestli služba občanům pomáhá uživatelům provádět úlohypořád dělat to, které co potřebují.*Neustále zlepšovat Zlepšovat službu průběžně na základě potřeb uživatelůobčanů.
==Jak budete hodnoceni==
===Alfa verze===
*Jak Ukázat, jak bude vypadat vaše soukromá neveřejná beta verze , a jak budete využívat vaše nápady k vylepšení službyslužbu zlepšíte na základě výzkumných zjištění.*Můžete zaplatit Prokázat, že za uživatelský výzkum a testování uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu můžete zaplatit, jak v průběhu návrhu, tak i po spuštění služby a po jejím dokončení.*Jak Vysvětlit, jak často budete provádět uživatelský výzkum a testy týkající se výzkumu a použitelnosti , a jak budete používat výsledky ke zlepšení návrhu službyslužbu zlepšíte na základě výzkumných zjištění.*Uživatelský výzkumný Předvést plán pro soukromou výzkumu neveřejné beta verzi a verze, stejně jako plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré verze výzkumu živé služby.
===Beta verze a živá/ostrá verzeostrý provoz===
*Můžete zaplatit Prokázat, že za testy uživatelů uživatelský výzkum a testy testování použitelnosti v průběhu designu můžete zaplatit jak v průběhu návrhu, tak i po spuštění služby a budete moci platit po tom, co je služba dokončena.*Jak Vysvětlit, jak často budete provádět testy výzkumu dělat uživatelský výzkum a testování použitelnosti , a jak výsledky ovlivní způsob, jakým navrhujete službuzlepšíte na základě výzkumných zjištění.*Uživatelský výzkumný Předvést plán výzkumu další fáze služby v příští fázi a , stejně jako plán pro provádění uživatelského průzkumu [[Fáze ostrého provozu|výzkumu služby v ostrém provozui]]provozu.*Jak Popsat, jak jste provedli dělali uživatelský výzkum s lidmi, kteří potřebovali přístupnost s občany se zdravotním postižením od okamžiku, kdy jste začali designovat službuzačátku návrhu služby.*Jak Popsat, jak jste službu testovali s uživateli, kteří potřebují asistovanou dělali uživatelský výzkum s občany vyžadující asistenci při práci s digitální podporuslužbou.*Jak používáte Vysvětlit použití datové analýzy dat ve vašem uživatelském výzkumném v rámci výzkumného plánu služby.*Uvést problémy, které jste zjistili zjištěné při testování , a jak jste je vyřešili.*Uvést problémy, které jste nemohli vyřešit v beta v neveřejné beta verzi , a jak s nimi s nimi budete pracovat ve veřejné beta verzi.
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela změnila od jejího posledního hodnocení.
==Související návody==
Zjistěte více o:
*Uživatelském výzkumu
*Hodocení služby
*[[Asistovaná podpora pro digitální službu]]
*[https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]