Otevřít hlavní menu

Moderní stát β

Změny

Provádějte průběžný uživatelský průzkum

Přidáno 153 bajtů, 10. 2. 2019, 15:39
m
bez shrnutí editace
=2. Provádějte průběžný uživatelský Uživatelský výzkumdělejte pravidelně=
Vytvořte Naplánujte si plán pro průběžné testování uživatelů čas na pravidelný uživatelský výzkum a testování použitelnosti, abyste neustále dostávali . Průběžně tak získáte zpětnou vazbu od uživatelůobčanů, vedoucí ke zlepšení službyna základě které můžete službu zlepšovat.
Musíte neustále provádět uživatelský výzkum pro Pro splnění 2 . bodu [[Standard digitální služby#2._ProvProv.C3.A1d.C4.9Bjte_pr9Bjte pr.C5.AFb.C4.9B.C5.BEn.C3.BD_uBD u.C5.BEivatelsk.C3.BD_prBD pr.C5.AFzkum|Standardu digitální služby]]musíte uživatelský výzkum dělat pravidelně.
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily Při [[hodnocení služby]] a v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]]vysvětlete, jak jste toho dosáhli.==Jak bod 2 vylepší vaši službu==
Neustále provádět uživatelský výzkum znamená:==Jak to zlepší vaši službu==
Pravidelný výzkum vám umožňuje: *Kontrolovat službuHlídat, zda jestli služba občanům pomáhá uživatelům provádět úlohypořád dělat to, které co potřebují.*Neustále zlepšovat Zlepšovat službu průběžně na základě potřeb uživatelůobčanů.
==Jak budete hodnoceni==
Vaše hodnocení služeb Hodnocení služby a otázky, které vám posuzovatelé dávajídají, se budou lišit v závislosti na vaší službě liší podle charakteru služby a na tompodle toho, co služba dělá.
===Alfa verze===
Chcete-li projít Abyste prošli hodnocením alfa verze, obvykle musíte vykázat:
*Jak Ukázat, jak bude vypadat vaše soukromá neveřejná beta verze , a jak budete využívat vaše nápady k vylepšení službyslužbu zlepšíte na základě výzkumných zjištění.*Můžete zaplatit Prokázat, že za uživatelský výzkum a testování uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu můžete zaplatit, jak v průběhu návrhu, tak i po spuštění služby a po jejím dokončení.*Jak Vysvětlit, jak často budete provádět uživatelský výzkum a testy týkající se výzkumu a použitelnosti , a jak budete používat výsledky ke zlepšení návrhu službyslužbu zlepšíte na základě výzkumných zjištění.*Uživatelský výzkumný Předvést plán pro soukromou výzkumu neveřejné beta verzi a verze, stejně jako plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré verze výzkumu živé služby.
===Beta verze a živá/ostrá verzeostrý provoz===
Chcete-li projít Abyste prošli hodnocením [[Fáze beta provozu služby|beta verze]] a ostré verze[[Fáze ostrého provozu|ostrého provozu]], obvykle musíte vykázat:
*Můžete zaplatit Prokázat, že za testy uživatelů uživatelský výzkum a testy testování použitelnosti v průběhu designu můžete zaplatit jak v průběhu návrhu, tak i po spuštění služby a budete moci platit po tom, co je služba dokončena.*Jak Vysvětlit, jak často budete provádět testy výzkumu dělat uživatelský výzkum a testování použitelnosti , a jak výsledky ovlivní způsob, jakým navrhujete službuzlepšíte na základě výzkumných zjištění.*Uživatelský výzkumný Předvést plán výzkumu další fáze služby v příští fázi a , stejně jako plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré výzkumu službyv ostrém provozu.*Jak Popsat, jak jste provedli dělali uživatelský výzkum s lidmi, kteří potřebovali přístupnost s občany se zdravotním postižením od okamžiku, kdy jste začali designovat službuzačátku návrhu služby.*Jak Popsat, jak jste službu testovali s uživateli, kteří potřebují asistovanou dělali uživatelský výzkum s občany vyžadující asistenci při práci s digitální podporuslužbou.*Jak používáte Vysvětlit použití datové analýzy dat ve vašem uživatelském výzkumném v rámci výzkumného plánu služby.*Uvést problémy, které jste zjistili zjištěné při testování , a jak jste je vyřešili.*Uvést problémy, které jste nemohli vyřešit v beta v neveřejné beta verzi , a jak s nimi s nimi budete pracovat ve veřejné beta verzi.
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela změnila od jejího posledního hodnocení.
==Související návody==
Zjistěte více o:
*[[Uživatelský průzkum pro služby veřejné správy|Uživatelském výzkumu]]
*[[Hodnocení služby]]
*[[Asistovaná podpora pro digitální službu]]
*[https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]