Otevřít hlavní menu

Moderní stát β

Změny

Provádějte průběžný uživatelský průzkum

Přidáno 139 bajtů, 3. 8. 2018, 12:10
m
2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum
= 2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum =
Vytvořte si plán pro průběžné testování uživatelů a testování použitelnosti, abyste neustále dostávali zpětnou vazbu od uživatelů, vedoucí ke zlepšení služby.
Musíte neustále provádět uživatelský výzkum pro splnění 2 bodu [[Standard digitální služby#2._Prov.C3.A1d.C4.9Bjte_pr.C5.AFb.C4.9B.C5.BEn.C3.BD_u.C5.BEivatelsk.C3.BD_pr.C5.AFzkum|Standardu digitální služby]].
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]].== Jak bod 2 vylepší vaši službu ==
Neustále provádět uživatelský výzkum znamená:
* Kontrolovat službu, zda pomáhá uživatelům provádět úlohy, které potřebují* Neustále zlepšovat službu na základě potřeb uživatelů
== Jak budete hodnoceni ==
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
=== Alfa verze ===
Chcete-li projít hodnocením alfa verze, obvykle musíte vykázat:
* Jak bude vypadat vaše soukromá beta verze a jak budete využívat vaše nápady k vylepšení služby* Můžete zaplatit za testování uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a po jejím dokončení* Jak často budete provádět testy týkající se výzkumu a použitelnosti a jak budete používat výsledky ke zlepšení návrhu služby* Uživatelský výzkumný plán pro soukromou beta verzi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré verze služby
=== Beta a živá/ostrá verze ===
Chcete-li projít hodnocením beta a ostré verze, obvykle musíte vykázat:
* Můžete zaplatit za testy uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a budete moci platit po tom, co je služba dokončena* Jak často budete provádět testy výzkumu a použitelnosti a jak výsledky ovlivní způsob, jakým navrhujete službu* Uživatelský výzkumný plán služby v příští fázi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré služby* Jak jste provedli uživatelský výzkum s lidmi, kteří potřebovali přístupnost od okamžiku, kdy jste začali designovat službu* Jak jste službu testovali s uživateli, kteří potřebují asistovanou digitální podporu* Jak používáte analýzy dat ve vašem uživatelském výzkumném plánu služby* problémy, které jste zjistili při testování a jak jste je vyřešili* problémy, které jste nemohli vyřešit v beta verzi a jak s nimi budete pracovat ve veřejné beta verzi
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
== Související návody ==
Zjistěte více o:
* [[Asistovaná podpora pro digitální službu]]* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]* [https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service/assisted-digital-support-introduction <span class="underline">assisted digital support</span>] 
[[Kategorie:Standard digitální služby]]