Otevřít hlavní menu

Moderní stát β

Změny

Provádějte průběžný uživatelský průzkum

Přidáno 3 068 bajtů, 9. 7. 2018, 11:36
Založena nová stránka s textem „= 2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum = Vytvořte si plán pro průběžné testování uživatelů a testování použitelnosti, abyste n…“
= 2. Provádějte průběžný uživatelský výzkum =

Vytvořte si plán pro průběžné testování uživatelů a testování použitelnosti, abyste neustále dostávali zpětnou vazbu od uživatelů, vedoucí ke zlepšení služby.

Musíte neustále provádět uživatelský výzkum pro splnění 2 bodu [[Digitálních standardů služeb#2._Prov.C3.A1d.C4.9Bjte_pr.C5.AFb.C4.9B.C5.BEn.C3.BD_u.C5.BEivatelsk.C3.BD_pr.C5.AFzkum|Digitální standardy služeb]].


== Jak bod 2 vylepší vaši službu ==

Neustále provádět uživatelský výzkum znamená:

* Kontrolovat službu, zda pomáhá uživatelům provádět úlohy, které potřebují
* Neustále zlepšovat službu na základě potřeb uživatelů

== Jak budete hodnoceni ==

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

=== Alfa verze ===

Chcete-li projít hodnocením alfa verze, obvykle musíte vykázat:

* Jak bude vypadat vaše soukromá beta verze a jak budete využívat vaše nápady k vylepšení služby
* Můžete zaplatit za testování uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a po jejím dokončení
* Jak často budete provádět testy týkající se výzkumu a použitelnosti a jak budete používat výsledky ke zlepšení návrhu služby
* Uživatelský výzkumný plán pro soukromou beta verzi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré verze služby

=== Beta a živá/ostrá verze ===

Chcete-li projít hodnocením beta a ostré verze, obvykle musíte vykázat:

* Můžete zaplatit za testy uživatelů a testy použitelnosti v průběhu designu služby a budete moci platit po tom, co je služba dokončena
* Jak často budete provádět testy výzkumu a použitelnosti a jak výsledky ovlivní způsob, jakým navrhujete službu
* Uživatelský výzkumný plán služby v příští fázi a plán pro provádění uživatelského průzkumu ostré služby
* Jak jste provedli uživatelský výzkum s lidmi, kteří potřebovali přístupnost od okamžiku, kdy jste začali designovat službu
* Jak jste službu testovali s uživateli, kteří potřebují asistovanou digitální podporu
* Jak používáte analýzy dat ve vašem uživatelském výzkumném plánu služby
* problémy, které jste zjistili při testování a jak jste je vyřešili
* problémy, které jste nemohli vyřešit v beta verzi a jak s nimi budete pracovat ve veřejné beta verzi

=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

== Související návody ==

Zjistěte více o:

* [https://www.gov.uk/service-manual/user-research <span class="underline">user research</span>]
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
* [https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service/assisted-digital-support-introduction <span class="underline">assisted digital support</span>]