Změny – Moderní stát

Anonym

Změny

Pochopte potřeby občanů

Odebráno 208 bajtů, 7. 10. 2018, 20:51
m
1. Poznejte potřeby občanů
'''TBR'''=1. Poznejte potřeby občanů=
= 1. Pochopte Proveďte uživatelský výzkum, abyste poznali potřeby konkrétní skupiny občanů (=uživatelů) =, která bude službu používat. Znalost potřeb vám pomůže při návrhu služby.
Pro splnění 1. bodu [[Standard digitální služby#1. Pochopte pot.C5.99eby ob.C4.8Dan.C5.AF|Standardu digitální služby]] musíte poznat potřeby uživatelů (=občanů). Provádějte pravidelně výzkum zaměřený Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnili v rámci [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na to, kdo jsou uživatelé služeb, jejich potřeb službu|schválení výdajů na službu]] a co to znamená pro další design [[hodnocení služby]].
Musíte porozumět potřebám uživatelů pro splnění 1 bodu [[Digitální standardy služeb#1._Pochopte_pot.C5.99eby_ob.C4.8Dan.C5.AF|Digitální standardy služeb]].==Jak to zlepší vaši službu==
''Budete muset vysvětlitPotřebujete poznat potřeby občanů, jak jste to udělali v [httpsabyste vytvořili službu, která://www.gov.uk/service-manual/service-assessments/how-service-assessments-work <span class="underline">hodnocení služeb</span>].''
== Jak bod 1 zlepší vaši službu ==*Pomáhá občanům udělat na první pokus to, co chtějí udělat, bez znalosti vládní administrativy.*Pomáhá občanům řešit jejich skutečné potřeby místo toho, aby vycházela z vašich předpokladů.
Potřebujete porozumět potřebám vašich uživatelů, abyste mohli vytvořit službu, která:* Pomáhá uživatelům dělat to, co chtějí udělat při prvním pokusu, aniž by museli rozumět vládní administrativě.* Je postavena na skutečných potřebách vašich uživatelů, nikoliv na vašich předpokladech.==Jak budete hodnoceni==
== Jak budete hodnoceni ==Hodnocení služby a otázky, které vám posuzovatelé dají, se liší podle charakteru služby a podle toho, co služba dělá.
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.===Hodnocení alfa verze===
=== Hodnocení Abyste prošli hodnocením alfa verze ===, musíte obvykle ukázat uživatelský výzkum, který obsahuje:
Chcete-li projít hodnocením v alfa verzi*Potřeby občanů (user needs), obvykle které jste pro vaši službu zjistili, včetně potřeb občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále ukažte, jak jste potřeby zjistili.*[[uživatelské příběhy|Příběhy občanů (user stories)]], které jste pro vaši službu sepsali, včetně příběhů občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále ukažte, jak jste k příběhům došli.*Části úloh, které jsou pro občany obtížné. Dále vysvětlete, jak jste tyto části služby zjednodušili a ukažte výsledky testování a výzkumů, které zjednodušení prokazují.*Další problematická zjištění, se kterými se musíte vykázat:při návrhu služby vypořádat.
* Uživatelské potřeby, které jste pro vaši službu při zjišťování našli a jak jste na tyto potřeby přišli, včetně všech potřeb uživatelů digitálních aplikací* Jak jste [https://www.gov.uk/service-manual/agile-delivery/writing-user-stories <span class="underline">psali uživatelské příběhy</span>] pro vaši službu – včetně uživatelů, kteří potřebují asistovanou digitální podporu* Výzkum, který identifikuje části úloh, které uživatele považují za obtížné – budete muset vysvětlit, jak jste službu změnili, aby tyto části úloh byly pro uživatele jednodušší a jak jste to testovali a zkoumali pro ověření* Jakékoliv problémy, které jste našli ve výzkumu, které budete muset překonat při navrhování služby==Hodnocení beta verze===
=== Hodnocení Abyste prošli hodnocením beta verze ===, musíte obvykle:
Chcete-li projít hodnocením *Proberte neveřejnou beta verzi, včetně informací s kolika občany jste dělali testování, jak jste tyto občany sehnali, jaké analytické nástroje a metody jste použili a co jste analýzou zjistili. Dál proberte, co nového jste se naučili oproti zjištěním v alfa verzi.*Proberte informace zjištěné výzkumem občanů v rámci neveřejné alfa verze, bude muset:včetně občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Zaměřte se hlavně na informace s kým, kde, kdy a jak často jste výzkum prováděli.*Popište občany, kteří vaši službu používají, včetně občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále popište, co všechno jste udělali, abyste jejich potřeby poznali.*Vysvětlete změny v potřebách občanů, které jste zjistili uživatelským výzkumem.*Diskutujte o občanech, kteří vaši službu používají a jejichž potřeby je nejtěžší uspokojit. Dále prodiskutujte, jak jste tyto potřeby zjistili.*Proberte, co pro návrh služby představuje největší výzvy v souvislosti se zjištěnými potřebami občanů.*Uveďte příklady příběhů občanů (user stories), person nebo jiných uživatelských profilů vaší služby, tj. popište občany, kteří potřebují službu používat, včetně občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále popište, na co budou občané službu používat.
* Diskutujte o soukromé beta verzi, včetně toho, kolik uživatelů jste testovali, jak jste je přijali, jak jste ve výzkumu použili analytiku a co jste zjistili, a co vám chybělo v alfa verzi* Vysvětlete, kdo jsou vaši uživatelé a co jste udělali, abyste pochopili jejich potřeby, včetně uživatelů, kteří potřebují asistovanou digitální podporu* Vysvětlete jakékoliv změny uživatelských potřeb, které jste identifikovali jako výsledek výzkumu s uživateli* Diskutujte o uživatelích vaší služby, jejichž potřeby je nejvíce obtížné splnit, a jak jste se o těchto potřebách seznámili* Mluvte o výzvách návrhu, které vaše uživatelské potřeby představují pro vaši službu* Mluvte o výzkumu, který jste udělali v soukromé verzi beta, tj. s kým jste prováděli výzkum, kde a kdy – to by mělo zahrnovat výzkum s uživateli, kteří potřebují asistovanou digitální podporu* Uveďte příklady uživatelských příběhů, osob nebo profilů pro vaši službu, tj. identifikujte uživatele, kteří potřebují službu využívat a pro co ji používají, včetně uživatelů, kteří potřebují asistovanou digitální podporuZároveň musíte:
Musíte také:*Popsat části úloh, které jsou pro občany obtížné. Dále vysvětlete, jak jste tyto části služby zjednodušili a ukažte výsledky testování a výzkumů, které zjednodušení prokazují.*Probrat další problematická zjištění, se kterými se musíte při návrhu služby vypořádat.*Popsat výzkum, kterým jste zjišťovali nápomocnost zákaznické podpory služby, a jak výzkumná zjištění ovlivnila další vývoj a testování.*Ukázat, jak se návrh služby měnil v čase na základě výzkumných zjištění.
* Diskutujte o výzkumu, který identifikuje části úloh, které uživatelé považují za obtížné – budete muset vysvětlit, jak jste změnili službu, abyste uživatelům usnadnili tyto části úloh a jak jste je testovali a zkoumali* Diskutujte o všech problémech, které jste našli ve výzkumu, které budete muset překonat při navrhování služby* Vysvětlete výzkum, který jste udělali, abyste zjistili, zda váš model podpory splňuje potřeby uživatelů a jak tento výzkum informoval iteraci a testování* Ukažte, jak se design služby časem změnil kvůli tomu, co jste zjistili v uživatelském průzkumu===Hodnocení živé verze===
=== Hodnocení Abyste prošli hodnocením živé/ostré verze ===, musíte obvykle:
Chcete-li projít hodnocením ostré *Ukázat části úloh, které jsou pro občany obtížné. Dále vysvětlete, jak jste tyto části služby zjednodušili a ukažte výsledky testování a výzkumů, které zjednodušení prokazují.*Probrat informace zjištěné výzkumem občanů v rámci neveřejné beta verze, musíte obvykle:včetně občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále proberte, jak budete využívat výzkumná zjištění k průběžnému vylepšování služby. Zaměřte se hlavně na informace s kým, kde, kdy a jak často jste výzkum prováděli.*Uvést příklady příběhů občanů (user stories) vaší služby, tj. popište občany, kteří potřebují službu používat, včetně občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále popište, na co budou občané službu používat.*Ukázat potřeby občanů zjištěné výzkumem včetně potřeb občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou.
* Ukázat výzkum, který identifikuje části úloh, které uživatelé považují za obtížné – budete muset vysvětlit, jak jste změnili službu, abyste uživatelům usnadnili tyto části úlohy a jak jste je testovali a zkoumali* Mluvte o výzkumu, který jste udělali ve veřejné beta verzi, a jak budete používat výsledky ke kontinuálnímu vylepšování ===Vysvětlete vývoj vaší služby, tj. s kým jste výzkum prováděli, jak často, kdy a kde – to zahrnuje uživatele, kteří potřebují asistovanou digitální podporu* Uveďte příklady uživatelských příběhů pro vaši službu, tj. identifikujte někoho, kdo potřebuje tuto službu používat a na co ji používá – včetně uživatelů potřebujících asistovanou digitální podporu* Ukažte uživatelské potřeby, které jste pro vaši službu našli, včetně uživatelů, kteří potřebují asistovanou digitální podporu===
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba změnila od jejího posledního hodnocení.
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.==Související návody==
== Související Přečtěte si tyto návody ==, které vám pomohou poznat potřeby občanů:
Čtěte tyto návody, které vám pomohou pochopit potřeby uživatelů:*[[Začínáme pochopením uživatelských potřeb|Začněte poznáním potřeb občanů]]*[[Uživatelský průzkum pro služby veřejné správy]]
* [[Začínáme pochopením uživatelských potřeb|Start by learning user needs]]* [[Jak uživateský průzkum zlepší design služby|https://www.gov.uk/service-manual/user-research/how-user-research-improves-service-design]] Zjistěte více o: * [[Uživatelský průzkum|httpsKategorie://www.gov.uk/service-manual/user-research]]* [[Hodnocení Standard digitální služby|https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]]