Změny – Moderní stát

Anonym

Změny

Pochopte potřeby občanů

Přidáno 299 bajtů, 4. 8. 2018, 23:47
Aktualizovaný překlad snažící se o zjednodušený a více srozumitelný popis.
'''TBR'''=1. Poznejte potřeby občanů=
=1. Pochopte Proveďte uživatelský výzkum, abyste poznali potřeby konkrétní skupiny občanů (=uživatelů)=, která bude službu používat. Znalost potřeb vám pomůže při návrhu služby.
Pro splnění 1. bodu [[Standard digitální služby#1. Pochopte pot.C5.99eby ob.C4.8Dan.C5.AF|Standardu digitální služby]] musíte poznat potřeby uživatelů (=občanů). Provádějte pravidelně výzkum zaměřený na toV hodnocení služby budete muset vysvětlit, kdo jsou uživatelé služeb, jejich potřeb a co to znamená pro další design službyjak jste toho dosáhli.
Musíte porozumět potřebám uživatelů pro splnění 1 bodu [[Standard digitální služby#1._Pochopte_pot.C5.99eby_ob.C4.8Dan.C5.AF|Standardu digitální služby]].==Jak to zlepší vaši službu==
==Jak bod 1 zlepší vaši Potřebujete poznat potřeby občanů, abyste vytvořili službu==, která:
Potřebujete porozumět potřebám vašich uživatelů, abyste mohli vytvořit službu, která: *Pomáhá uživatelům dělat občanům udělat na první pokus to, co chtějí udělat při prvním pokusu, aniž by museli rozumět bez znalosti vládní administrativěadministrativy.*Je postavena na skutečných potřebách vašich uživatelůPomáhá občanům řešit jejich skutečné potřeby místo toho, nikoliv na aby vycházela z vašich předpokladechpředpokladů.
==Jak budete hodnoceni==
Vaše hodnocení služeb Hodnocení služby a otázky, které vám posuzovatelé dávajídají, se budou lišit v závislosti na vaší službě liší podle charakteru služby a na tompodle toho, co služba dělá.
===Hodnocení alfa verze===
Chcete-li projít Abyste prošli hodnocením v alfa verzialfa verze, musíte obvykle musíte vykázatukázat uživatelský výzkum, který obsahuje:
*Uživatelské potřebyPotřeby občanů (user needs), které jste pro vaši službu zjistili, včetně potřeb občanů vyžadujících asistenci při zjišťování našli a práci s digitální službou. Dále ukažte, jak jste na tyto potřeby přišli, včetně všech potřeb uživatelů digitálních aplikacízjistili.*Jak jste [[uživatelské příběhy|psali uživatelské příběhyPříběhy občanů (user stories)]] , které jste pro vaši službu sepsali, včetně uživatelůpříběhů občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále ukažte, kteří potřebují asistovanou digitální podporujak jste k příběhům došli.*Výzkum, který identifikuje části Části úloh, které uživatele považují za jsou pro občany obtížné – budete muset vysvětlit. Dále vysvětlete, jak jste službu změnili, aby tyto části úloh byly pro uživatele jednodušší služby zjednodušili a jak jste to testovali ukažte výsledky testování a zkoumali pro ověřenívýzkumů, které zjednodušení prokazují.*Jakékoliv problémyDalší problematická zjištění, které jste našli ve výzkumu, které budete muset překonat se kterými se musíte při navrhování návrhu službyvypořádat.
===Hodnocení beta verze===
Chcete-li projít Abyste prošli hodnocením beta verze, bude musetmusíte obvykle:
*Diskutujte o soukromé Proberte neveřejnou beta verzi, včetně toho, kolik uživatelů informací s kolika občany jste testovalidělali testování, jak jste je přijalityto občany sehnali, jak jaké analytické nástroje a metody jste ve výzkumu použili analytiku a co jste analýzou zjistili. Dál proberte, a co vám chybělo v alfa nového jste se naučili oproti zjištěním v alfa verzi.* Proberte informace zjištěné výzkumem občanů v rámci neveřejné alfa verze, včetně občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Zaměřte se hlavně na informace s kým, kde, kdy a jak často jste výzkum prováděli.*VysvětletePopište občany, kdo jsou kteří vaši uživatelé a službu používají, včetně občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále popište, co všechno jste udělali, abyste pochopili jejich potřeby, včetně uživatelů, kteří potřebují asistovanou digitální podporupoznali.*Vysvětlete jakékoliv změny uživatelských potřebv potřebách občanů, které jste identifikovali jako výsledek výzkumu s uživatelizjistili uživatelským výzkumem.*Diskutujte o uživatelích vaší službyobčanech, kteří vaši službu používají a jejichž potřeby je nejvíce obtížné splnitnejtěžší uspokojit. Dále prodiskutujte, a jak jste se o těchto potřebách seznámilityto potřeby zjistili.*Mluvte o výzvách návrhuProberte, které vaše uživatelské potřeby představují co pro vaši službu*Mluvte o výzkumu, který jste udělali v soukromé verzi beta, tjnávrh služby představuje největší výzvy v souvislosti se zjištěnými potřebami občanů. s kým jste prováděli výzkum, kde a kdy – to by mělo zahrnovat výzkum s uživateli, kteří potřebují asistovanou digitální podporu*Uveďte příklady uživatelských příběhůobčanů (user stories), osob person nebo jiných uživatelských profilů pro vaši službuvaší služby, tj. identifikujte uživatelepopište občany, kteří potřebují službu využívat a pro co ji používajípoužívat, včetně uživatelůobčanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále popište, kteří potřebují asistovanou digitální podporuna co budou občané službu používat.
Musíte takéZároveň musíte:
*Diskutujte o výzkumu, který identifikuje Popsat části úloh, které uživatelé považují za jsou pro občany obtížné – budete muset vysvětlit. Dále vysvětlete, jak jste změnili službu, abyste uživatelům usnadnili tyto části úloh služby zjednodušili a jak jste je testovali ukažte výsledky testování a zkoumalivýzkumů, které zjednodušení prokazují.*Diskutujte o všech problémechProbrat další problematická zjištění, které jste našli ve výzkumu, které budete muset překonat se kterými se musíte při navrhování návrhu službyvypořádat.*Vysvětlete Popsat výzkum, který kterým jste udělalizjišťovali nápomocnost zákaznické podpory služby, abyste zjistili, zda váš model podpory splňuje potřeby uživatelů a jak tento výzkum informoval iteraci výzkumná zjištění ovlivnila další vývoj a testování.*UkažteUkázat, jak se design návrh služby časem změnil kvůli tomu, co jste zjistili v uživatelském průzkumuměnil v čase na základě výzkumných zjištění.
===Hodnocení živé/ostré verze===
Chcete-li projít Abyste prošli hodnocením ostré živé verze, musíte obvykle:
*Ukázat výzkum, který identifikuje části úloh, které uživatelé považují za jsou pro občany obtížné – budete muset vysvětlit. Dále vysvětlete, jak jste změnili službu, abyste uživatelům usnadnili tyto části úlohy služby zjednodušili a jak jste je testovali ukažte výsledky testování a zkoumalivýzkumů, které zjednodušení prokazují.*Mluvte o výzkumuProbrat informace zjištěné výzkumem občanů v rámci neveřejné beta verze, který jste udělali ve veřejné beta verzivčetně občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále proberte, a jak budete používat výsledky ke kontinuálnímu využívat výzkumná zjištění k průběžnému vylepšování vaší služby, tj. s kým jste výzkum prováděliZaměřte se hlavně na informace s kým, jak častokde, kdy a kde – to zahrnuje uživatele, kteří potřebují asistovanou digitální podporujak často jste výzkum prováděli.*Uveďte Uvést příklady uživatelských příběhů pro vaši službuobčanů (user stories) vaší služby, tj. identifikujte někohopopište občany, kdo potřebuje tuto kteří potřebují službu používat a , včetně občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální službou. Dále popište, na co ji používá – včetně uživatelů potřebujících asistovanou digitální podporubudou občané službu používat.*Ukažte uživatelské Ukázat potřeby, které jste pro vaši službu našli, občanů zjištěné výzkumem včetně uživatelů, kteří potřebují asistovanou potřeb občanů vyžadujících asistenci při práci s digitální podporuslužbou.
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela změnila od jejího posledního hodnocení.
==Související návody==
Čtěte Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou pochopit poznat potřeby uživatelůobčanů:
*[[Začínáme pochopením uživatelských potřeb|Začněte poznáním potřeb občanů]]
*[[Uživatelský průzkum pro služby veřejné správy]]
[[Kategorie:Standard digitální služby]]
0
editací