Testování služby

Verze z 15. 9. 2018, 23:26, kterou vytvořil Jd (diskuse | příspěvky) (počeštění, user=člověk, end-to-end=produkční, uklizení časú do češtiny, přidání Poslední publikace)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

10. Testujte celou službu

Musíte být schopni otestovat službu typu od začátku procesu do jeho konce. Testujte v prostředí, které je totožné s produkční verzí služby. Ve všech běžných prohlížečích, tabletech nebo mobilních zařízeních, pomocí fiktivních účtů a na reprezentativní vzorce lidí.

Musíte testovat službu typu od začátku do konce pro splnění 10 bodu Standardu digitální služby.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnili v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.

Jak bod 10 zlepšuje vaši službu

Testování celé služby umožňuje najít problémy a ověřit, že služba bude pracovat pro množství lidí, kteří ji chtějí používat.

Testováním si tak ověříte, že budujete něco, co bude fungovat pro lidi.

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení a otázky, které vám posuzovatelé dají se budou lišit podle toho, co vaše služba dělá.

Chcete-li projít hodnocením alfa, beta a produční verze, obvykle musíte ukázat, že:

  • Máte efektivní prostředí pro nasazování služeb
  • Dokážete rychle a snadno vytvořit nová prostředí
  • Znáte data, která existují ve vašem před-produkčním prostředí
  • Dizajnujete a testujete vaši službu tak, aby fungovala na zařízeních a prohlížečích uživatelů – https://www.gov.uk/service-manual/technology/designing-for-different-browsers-and-devices
  • Testujete vaši v prostředí co nejvíce podobnému produkčnímu prostředí
  • Víte, že služba bude fungovat, pokud ji bude používat očekávaný počet lidí, včetně těch kteří potřebují asistovanou digitální podporu
  • Rozumíte systémům které potřebujete a testovacím prostředím pro ne-digitální části služby
  • Testujete svou službu často – budete muset vysvětlit, proč jste se rozhodli jak často testovat

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvinula od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Čtěte tyto návody, které vám pomohou testovat kompletní službu:

Koukněte se na:

Poslední aktualizace:

15. září 2018

První publikace směrnice