Otevřít hlavní menu

Moderní stát β

Změny

Rozvíjejte a vylepšujte službu průběžně

Odebráno 336 bajtů, 10. 2. 2019, 16:45
m
bez shrnutí editace
= 5. Rozvíjejte a vylepšujte zlepšujte službu průběžně =
Vybudujte Dělejte službutak, kterou lze často a průběžně aby šla pravidelně vylepšovat. Vždy se ujistěte, že máte k dispozici kapacituAgilní metodika vám zajistí vhodné principy řízení projektu. Zajistěte si také dostatečné kapacity pracovních týmů, zdroje zdrojů a technickou technologickou flexibilitu.
Musíte svou službu pravidelně opakovat/iterovat a vylepšovat pro Pro splnění 5 . bodu [[Standard digitální služby#5._RozvRozv.C3.ADjejte_a_vylepADjejte a vylep.C5.A1ujte_sluA1ujte slu.C5.BEbu_prBEbu pr.C5.AFb.C4.9B.C5.BEn.C4.9B|Standardu digitální služby]]musíte službu průběžně zlepšovat.
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu V [[hodnocení služby]] a [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení schvalování výdajů na službu]]vysvětlete, jak jste toho dosáhli.
== Jak bod 5 vylepší to zlepší vaši službu ==
Potřebujete vytvořit službuSlužba, kterou můžete často je možné průběžně rozvíjet a průběžně zlepšovat, tak že:
* Bude Zvládá snadno reagovat na změny v politice a v zákonech, které budou mít dopad na službuse služby týkají.* Zajistíte, aby vaše služba neustále naplňovala potřeby uživatelůJe v souladu s postupně se měnícími potřebami občanů.
== Jak budete hodnoceni ==
Vaše hodnocení služeb Hodnocení služby a otázky, které vám posuzovatelé dávajídají, se budou lišit v závislosti na vaší službě liší podle charakteru služby a na tompodle toho, co služba dělá.
Chcete-li projít Abyste prošli hodnocením alfaverze, beta verze a živé/ostré verzehodnocením ostrého provozu, obvykle musíte obvykle:
* Vysvětlit, co jste v této fázi vybudovali a proč jste ji postaviliv každé fázi spustili.* Popsat životní cyklus uživatelského příběhu (user story) od uživatelského výzkumu až po vytvořeníprodukci.* Ukázat, že je vaše jak spuštěná služba postavena tak, aby splňovala splňuje potřeby uživatelůobčanů.* Vysvětlit svůj proces postup identifikace a upřednostnění poznatků z uživatelského prioritizace zjištění z uživatelského průzkumu.* UkázatPředvést, že uživatelské příběhy můžete jak rychle a plynule přenášet mezi průzkumem uživatelů a produkcípostupujete při plnění uživatelských příběhů (user stories) od výzkumu po produkci.* Ujistit seUkázat, že existuje je s vybranými technologiemi, spojeno minimální riziko spojené s technologií, kterou jste zvolili.* Prokázat, že máte schopnost můžete často nasazovat software s minimálním narušením uživatelůs minimálním dopadem na občany.* UkázatPředvést, že analyzujete uživatelský výzkum , a využíváte ho výsledky používáte ke zlepšení svých služebslužby.* Ukázat, že vyřešíte řešíte všechny technické problémy, které jste objevili.
V hodnocení V hodnocení beta verze musíte také vysvětlitnavíc:
* Jak dlouho očekáváteVysvětlit očekávanou dobu, že potrvá po kterou bude služba v beta verze služby verzi a proč.* Váš způsob [[nasazení softwaru|https://www.gov.uk/service-manual/making-software/deployment.html]]Vysvětlit, jak službu nasazujete, tj. jak často můžete nasazovat software s minimálním s minimálním dopadem na uživateleobčany.
V hodnocení živé/ostré verze V hodnocení ostrého provozu musíte také vysvětlitnavíc:
* Jak praktikujete „zero downtime“ způsobemVysvětlit, který neznemožní uživatelům jak nasazujete službu bezvýpadkově do produkce, aby ji občané mohli používat službu v době nečinnostibez přerušení.* Jak máte v úmyslu mít Vysvětlit, jak si zajistíte dostatek zaměstnanců, abyste mohli službu neustále zlepšovat službu.
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
V každé V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
== Související návody ==
Zjistěte více o:
* [https[Agilní metody://www.gov.uk/service-manual/agile-delivery <span class="underline">agile delivery</span>úvod]]* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>[Hodnocení služby]
[[Kategorie:Standard digitální služby]]