Otevřít hlavní menu

Moderní stát β

Změny

Rozvíjejte a vylepšujte službu průběžně

Odebráno 164 bajtů, 10. 2. 2019, 16:45
m
bez shrnutí editace
= 5. Rozvíjejte a vylepšujte zlepšujte službu průběžně =
Vybudujte Dělejte službutak, kterou lze často a průběžně aby šla pravidelně vylepšovat. Vždy se ujistěte, že máte k dispozici kapacituAgilní metodika vám zajistí vhodné principy řízení projektu. Zajistěte si také dostatečné kapacity pracovních týmů, zdroje zdrojů a technickou technologickou flexibilitu.
Musíte svou službu pravidelně opakovat/iterovat a vylepšovat pro Pro splnění 5 . bodu [[Standard digitální služby#5._RozvRozv.C3.ADjejte_a_vylepADjejte a vylep.C5.A1ujte_sluA1ujte slu.C5.BEbu_prBEbu pr.C5.AFb.C4.9B.C5.BEn.C4.9B|Standardu digitální služby]]musíte službu průběžně zlepšovat.
== Jak bod 5 vylepší vaši V [[hodnocení služby]] a [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu ==|schvalování výdajů]] vysvětlete, jak jste toho dosáhli.
Potřebujete vytvořit ==Jak to zlepší vaši službu, kterou můžete často a průběžně zlepšovat, tak že:==
* Bude snadno reagovat na změny v politice Služba, kterou je možné průběžně rozvíjet a zákonech, které budou mít dopad na službu.* Zajistíte, aby vaše služba neustále naplňovala potřeby uživatelů.zlepšovat:
== Jak budete hodnoceni ==*Zvládá snadno reagovat na změny v zákonech, které se služby týkají.*Je v souladu s postupně se měnícími potřebami občanů.
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.==Jak budete hodnoceni==
Chcete-li projít hodnocením alfaHodnocení služby a otázky, které vám posuzovatelé dají, beta se liší podle charakteru služby a živé/ostré verzepodle toho, musíte obvykle:co služba dělá.
* VysvětlitAbyste prošli hodnocením alfa verze, co jste v této fázi vybudovali beta verze a proč jste ji postavili* Popsat životní cyklus uživatelského příběhu od uživatelského výzkumu až po vytvoření* Ukázathodnocením ostrého provozu, že je vaše služba postavena tak, aby splňovala potřeby uživatelů* Vysvětlit svůj proces identifikace a upřednostnění poznatků z uživatelského průzkumu* Ukázat, že uživatelské příběhy můžete rychle a plynule přenášet mezi průzkumem uživatelů a produkcí* Ujistit se, že existuje minimální riziko spojené s technologií, kterou jste zvolili* Prokázat, že máte schopnost často nasazovat software s minimálním narušením uživatelů* Ukázat, že analyzujete uživatelský výzkum a využíváte ho ke zlepšení svých služeb* Ukázat, že vyřešíte všechny technické problémy, které jste objeviliobvykle musíte:
V hodnocení beta verze musíte také vysvětlit:*Vysvětlit, co a proč jste v každé fázi spustili.*Popsat životní cyklus uživatelského příběhu (user story) od uživatelského výzkumu až po produkci.*Ukázat, jak spuštěná služba splňuje potřeby občanů.*Vysvětlit postup identifikace a prioritizace zjištění z uživatelského průzkumu.*Předvést, jak rychle a plynule postupujete při plnění uživatelských příběhů (user stories) od výzkumu po produkci.*Ukázat, že je s vybranými technologiemi, spojeno minimální riziko.*Prokázat, že můžete často nasazovat software s minimálním dopadem na občany.*Předvést, že analyzujete uživatelský výzkum, a výsledky používáte ke zlepšení služby.*Ukázat, že řešíte všechny technické problémy, které jste objevili.
* Jak dlouho očekáváte, že potrvá V hodnocení beta verze služby a proč* Váš způsob [[nasazení softwaru|httpsmusíte navíc://www.gov.uk/service-manual/making-software/deployment.html]], tj. jak často můžete nasazovat software s minimálním dopadem na uživatele
V hodnocení živé/ostré verze musíte také vysvětlit:*Vysvětlit očekávanou dobu, po kterou bude služba v beta verzi a proč.*Vysvětlit, jak službu nasazujete, tj. jak často můžete nasazovat software s minimálním dopadem na občany.
* Jak praktikujete „zero downtime“ způsobem, který neznemožní uživatelům používat službu v době nečinnosti* Jak máte v úmyslu mít dostatek zaměstnanců, abyste mohli zlepšovat službuV hodnocení ostrého provozu musíte navíc:
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===*Vysvětlit, jak nasazujete službu bezvýpadkově do produkce, aby ji občané mohli používat bez přerušení.*Vysvětlit, jak si zajistíte dostatek zaměstnanců, abyste mohli službu neustále zlepšovat.
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.===Vysvětlete vývoj vaší služby===
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení. == Související návody ==
Zjistěte více o:
* [https[Agilní metody://www.gov.uk/service-manual/agile-delivery <span class="underline">agile delivery</span>úvod]]* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>[Hodnocení služby]
[[Kategorie:Standard digitální služby]]