Použijte agilní metody: Porovnání verzí

m (4. Použijte agilní metody)
m
(Značka: editace z VisualEditoru)
 
(Není zobrazeno 5 mezilehlých verzí od stejného uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
= 4. Použijte agilní metody =
+
=4. Použijte agilní metody=
  
 
Vybudujte svou službu pomocí agilních, iteračních a uživatelsky orientovaných metod. Agilní metody pomáhájí snadnému zajištění uživ.potřeb, vytvořit jednoduchou a snadno použitelnou službu.
 
Vybudujte svou službu pomocí agilních, iteračních a uživatelsky orientovaných metod. Agilní metody pomáhájí snadnému zajištění uživ.potřeb, vytvořit jednoduchou a snadno použitelnou službu.
Řádek 5: Řádek 5:
 
Musíte použít agilní metody pro splnění 4 bodu [[Standard digitální služby#4._Pou.C5.BEijte_agiln.C3.AD_metody|Digitálních standardů služeb]].
 
Musíte použít agilní metody pro splnění 4 bodu [[Standard digitální služby#4._Pou.C5.BEijte_agiln.C3.AD_metody|Digitálních standardů služeb]].
  
== Jak bod 4 vylepší vaši službu ==
+
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]] a v rámci [[hodnocení služby]].
 +
 
 +
==Jak bod 4 vylepší vaši službu==
  
 
Užití agilních metod vám pomůže vybudovat službu, která:
 
Užití agilních metod vám pomůže vybudovat službu, která:
  
* Naplní potřeby vašich uživatelů
+
*Naplní potřeby vašich uživatelů
* Je pro lidi snadno a jednoduše použitelná
+
*Je pro lidi snadno a jednoduše použitelná
* Může být jednoduše změněna, např. pokud se změní vládní politika nebo technologie
+
*Může být jednoduše změněna, např. pokud se změní vládní politika, zákony nebo technologie
* Může se neustále zlepšovat, např. na základě zpětné vazby uživatelů
+
*Může se neustále zlepšovat, např. na základě zpětné vazby uživatelů
* Stojí méně a je více odpovědná
+
*Stojí méně a je více odpovědná
* Snižuje riziko závislosti na jednom dodavateli
+
*Snižuje riziko závislosti na jednom dodavateli
* Snižuje riziko velkých a drahých chyb
+
*Snižuje riziko velkých a drahých chyb
  
== Jak budete hodnoceni ==
+
==Jak budete hodnoceni==
  
 
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
 
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
Řádek 23: Řádek 25:
 
Chcete-li projít hodnocením alfa, beta a živé/ostré verze, musíte obvykle:
 
Chcete-li projít hodnocením alfa, beta a živé/ostré verze, musíte obvykle:
  
* Vysvětlit, jak pracujete agilním způsobem, pomocí agilních nástrojů a technik a jak budete pokračovat v činnosti, když je služba aktivní
+
*Vysvětlit, jak pracujete agilním způsobem, pomocí agilních nástrojů a technik a jak budete pokračovat v činnosti, když je služba aktivní
* Vysvětlit, jak jste vy a váš tým přezkoumali a opakovali způsoby, jakými pracujete na řešení problémů
+
*Vysvětlit, jak jste vy a váš tým přezkoumali a opakovali způsoby, jakými pracujete na řešení problémů
* Vysvětlit, jak váš tým používá agilní nástroje a techniky k vzájemné komunikaci
+
*Vysvětlit, jak váš tým používá agilní nástroje a techniky k vzájemné komunikaci
* Uvést příklad toho, jak tým reagoval na testování uživatelů a testování použitelnosti
+
*Uvést příklad toho, jak tým reagoval na testování uživatelů a testování použitelnosti
* Ukázat, že řízení je agilní, založené na jasných a měřitelných cílech a má jasné zaměření na řízení změn a rizika v reálném čase
+
*Ukázat, že řízení je agilní, založené na jasných a měřitelných cílech a má jasné zaměření na řízení změn a rizika v reálném čase
  
 
Také budete muset prodiskutovat:
 
Také budete muset prodiskutovat:
  
* Možnosti návrhu, které jste zkoumali pro váš prototyp, a důvody, proč jste některé z nich vyřadili
+
*Možnosti návrhu, které jste zkoumali pro váš prototyp, a důvody, proč jste některé z nich vyřadili
* Jak se návrh služby časem změnil kvůli tomu, co jste zjistili v uživatelském průzkumu
+
*Jak se návrh služby časem změnil kvůli tomu, co jste zjistili v uživatelském průzkumu
* Možnosti návrhu, nad kterými uvažujete pro asistovanou digitální podporu
+
*Možnosti návrhu, nad kterými uvažujete pro asistovanou digitální podporu
* Jakékoliv problémy, které jste zjistili ve výzkumu, které budete muset vyřešit pro navržení služby a jak je plánujete vyřešit
+
*Jakékoliv problémy, které jste zjistili ve výzkumu, které budete muset vyřešit pro navržení služby a jak je plánujete vyřešit
  
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
+
===Vysvětlete vývoj vaší služby===
  
 
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
 
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
  
== Související návody ==
+
==Související návody==
  
 
Zjistěte více o:
 
Zjistěte více o:
  
* [https://www.gov.uk/service-manual/agile-delivery <span class="underline">agile delivery</span>]
+
*[[Agilní přístup]]
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">assessments</span>]
+
*[[Hodnocení služby]]
* [https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service/assisted-digital-support-introduction <span class="underline">assisted digital support</span>]
+
*[https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service/assisted-digital-support-introduction <span class="underline">assisted digital support</span>]
 +
 
 +
[[Kategorie:Standard digitální služby]]

Aktuální verze z 10. 2. 2019, 15:38

4. Použijte agilní metody

Vybudujte svou službu pomocí agilních, iteračních a uživatelsky orientovaných metod. Agilní metody pomáhájí snadnému zajištění uživ.potřeb, vytvořit jednoduchou a snadno použitelnou službu.

Musíte použít agilní metody pro splnění 4 bodu Digitálních standardů služeb.

Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu schválení výdajů na službu a v rámci hodnocení služby.

Jak bod 4 vylepší vaši službu

Užití agilních metod vám pomůže vybudovat službu, která:

  • Naplní potřeby vašich uživatelů
  • Je pro lidi snadno a jednoduše použitelná
  • Může být jednoduše změněna, např. pokud se změní vládní politika, zákony nebo technologie
  • Může se neustále zlepšovat, např. na základě zpětné vazby uživatelů
  • Stojí méně a je více odpovědná
  • Snižuje riziko závislosti na jednom dodavateli
  • Snižuje riziko velkých a drahých chyb

Jak budete hodnoceni

Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.

Chcete-li projít hodnocením alfa, beta a živé/ostré verze, musíte obvykle:

  • Vysvětlit, jak pracujete agilním způsobem, pomocí agilních nástrojů a technik a jak budete pokračovat v činnosti, když je služba aktivní
  • Vysvětlit, jak jste vy a váš tým přezkoumali a opakovali způsoby, jakými pracujete na řešení problémů
  • Vysvětlit, jak váš tým používá agilní nástroje a techniky k vzájemné komunikaci
  • Uvést příklad toho, jak tým reagoval na testování uživatelů a testování použitelnosti
  • Ukázat, že řízení je agilní, založené na jasných a měřitelných cílech a má jasné zaměření na řízení změn a rizika v reálném čase

Také budete muset prodiskutovat:

  • Možnosti návrhu, které jste zkoumali pro váš prototyp, a důvody, proč jste některé z nich vyřadili
  • Jak se návrh služby časem změnil kvůli tomu, co jste zjistili v uživatelském průzkumu
  • Možnosti návrhu, nad kterými uvažujete pro asistovanou digitální podporu
  • Jakékoliv problémy, které jste zjistili ve výzkumu, které budete muset vyřešit pro navržení služby a jak je plánujete vyřešit

Vysvětlete vývoj vaší služby

V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.

Související návody

Zjistěte více o: