Změny – Moderní stát

Anonym

Změny

Motivujte k digitálním službám

Odebrány 4 bajty, 3. 8. 2018, 17:44
m
bez shrnutí editace
Musíte všechny přesvědčit, aby používali digitální službu pro splnění 14 bodu [[Standard digitální služby#14._Motivujte_k_pou.C5.BE.C3.ADv.C3.A1n.C3.AD_digit.C3.A1ln.C3.ADch_slu.C5.BEeb|Standardu digitální služby]].
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]] a v rámci [[hodnocení služby]].
== Jak bod 14 vylepší vaši službu ==
Motivování lidí, aby používali vaši digitální službu, vám umožní:
* Ušetřit peníze redukováním počtu lidí, kteří používají ne-digitální kanály, např. call centra* Pomoci vašim uživatelům rozvíjet jejich digitální dovednosti* Poskytovat lepší asistovanou digitální podporu těm, kteří neumí používat digitální služby sami
=== Hodnocení [[Fáze alfa provozu služby|alfa verze ]]===
Chcete-li splnit bod 14., musíte mluvit o:
* Vašem plánu pro přechod k více a více digitálním službám* Ostatních kanálech, skrze které je vaše služba poskytována* Datech, které sbíráte na ostatních kanálech* Jak sbíráte data využití služby pro každý kanál* Organizacích a skupinách, které pomáhají vašim uživatelům s existujícími digitálními nebo ne-digitálními službami* Poznatcích z výzkumu se skutečnými uživateli, demografie uživatelů, postojů, chování a předvoleb kanálů a map cest uživatelů* Jak každý kanál splňuje různé uživatelské potřeby* Jak jste navrhnuli digitální službu způsobem, který ji dává jasné výhody před ostatními kanály
=== Hodnocení [[Fáze beta provozu služby|beta verze ]]===
Chcete-li splnit bod 14., obvykle potřebujete:
* Vysvětlit, jak plánujete přejít k více a více digitální službám v beta verzi* Ukázat podklady pro váš plán digitálního přechodu* Ukázat týdenní analýzy nebo metriky pro objemy využití napříč kanály* Ukázat jak jste se zlepšili v komunikaci s uživateli, na základě poznatků uživatelů* Diskutovat data analýzy, která ukazují, jak fungovali vaše nové způsoby komunikace* Vysvětlit, jak plánujete propagovat digitální přechod
=== Hodnocení živé/[[Fáze ostrého provozu|ostré verze ]]===
Chcete-li splnit bod 14., musíte vysvětlit:
* Váš plán na přechod uživatelů k digitálním službám včetně ročních cílů pro zvyšování digitálního přechodu na dalších 5 let* Váš plán na postupné vyřazování ne-digitální kanálů, neboť v příštích 5 letech se zvyšuje počet digitálních služeb* Podklady pro váš plán na zvyšování zařazení digitálních služeb a vyřazování ne-digitálních kanálů* Objemy využití (a trendy) jednotlivých kanálů
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
== Související návody ==
Přečtěte si tyto návody, které vám pomohou s přesvědčením všech o používání vaší digitální služby:
* [https://www.gov.uk/service-manual/measuring-success/measuring-digital-take-up <span class="underline">How to measure digital take-up</span>]* [https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service/encouraging-people-to-use-your-digital-service <span class="underline">Encouraging people to use your digital service</span>]
Zjistěte více o:
* [https://www.gov.uk/service-manual/helping-people-to-use-your-service <span class="underline">helping people to use your service</span>]* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>[Hodnocení služby]] 
[[Kategorie:Standard digitální služby]]