Změny – Moderní stát

Anonym

Změny

Buďte připraveni na výpadek

Odebrány 2 bajty, 3. 8. 2018, 17:38
m
bez shrnutí editace
= 11. Vypracujte offline plán =
Vytvořte plán pro případ, že digitální služba bude dočasně mimo provoz.
Musíte vytvořit plán pro vaši službu, pokud bude offline pro splnění 11 bodu [[Standard digitální služby#11._Vypracujte_offline_pl.C3.A1n|Standardu digitální služby]].
Budete muset vysvětlit, jak jste tento bod splnily v rámci procesu [[Kontroly výdajů: požádejte o schválení výdajů na službu|schválení výdajů na službu]] a v rámci [[hodnocení služby]]. == Jak bod 11 vylepší vaši službu ==
Uživatele mohou očekávat, že online služba je dostupná 24 hodin denně a 365 dní v roce.
Potřebujete mít plán, co dělat v případě, že vaše služba bude offline. Měli byste vědět, jaké to bude mít dopady na uživatele a jak službu opět zprovoznit.
== Jak budete hodnoceni ==
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
=== Hodnocení alfa verze ===
Chcete-li projít hodnocením [[Fáze alfa provozu služby|alfa verze]], budete potřebovat být schopni vysvětlit, jaké budou dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby.
=== Hodnocení beta verze ===
Pro úspěšné hodnocení budete muset obvykle vysvětlit:
* Jaké by byly dopady na uživatele [[Fáze beta provozu služby|beta verze ]] v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby* Jak vybíráte technologie a platformy, které splňují vaše požadavky dostupnosti* Vaši strategii pro obnovu dat a jak jste ji testovali* Nejvíce pravděpodobné příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit* Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a rozhodnutí, které mohou učinit
=== Hodnocení živé/ostré verze ===
Pro úspěšné hodnocení [[Fáze ostrého provozu|ostré verze]] budete muset obvykle vysvětlit:
* Jaké by byly dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby, a jak se to změnilo od beta verze* Jak se ujišťujete, že vámi zvolené technologie a platformy stále splňují vaše požadavky na dostupnost* Vaši strategii na obnovu dat a jak často ji testujete* Nejpravděpodobnější příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit* Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a jaká rozhodnutí může učinit
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
== Související návody ==
Čtěte o [https[Doba provozu a dostupnost://www.gov.uk/service-manual/technology/uptime-and-availability-keeping-your-service-online <span class="underline">udržování vaší služby online</span>]] pro splnění bodu 11.
Zjistěte více o:
* [https://www.gov.uk/service-manual/technology <span class="underline">technology for services</span>[Technologie]]* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>[Hodnocení služby]] 
[[Kategorie:Standard digitální služby]]