254
editací
Změny
Založena nová stránka s textem „= 11. Vypracujte offline plán = Vytvořte plán pro případ, že digitální služba bude dočasně mimo provoz. Musíte vytvořit plán pro vaši slu…“
= 11. Vypracujte offline plán =
Vytvořte plán pro případ, že digitální služba bude dočasně mimo provoz.
Musíte vytvořit plán pro vaši službu, pokud bude offline pro splnění 11 bodu[[Digitální standardy služeb#11._Vypracujte_offline_pl.C3.A1n|Digitálních standardů služeb]].
== Jak bod 11 vylepší vaši službu ==
Uživatele mohou očekávat, že online služba je dostupná 24 hodin denně a 365 dní v roce.
Potřebujete mít plán, co dělat v případě, že vaše služba bude offline. Měli byste vědět, jaké to bude mít dopady na uživatele a jak službu opět zprovoznit.
== Jak budete hodnoceni ==
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
=== Hodnocení alfa verze ===
Chcete-li projít hodnocením alfa verze, budete potřebovat být schopni vysvětlit, jaké budou dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby.
=== Hodnocení beta verze ===
Pro úspěšné hodnocení budete muset obvykle vysvětlit:
* Jaké by byly dopady na uživatele beta verze v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby
* Jak vybíráte technologie a platformy, které splňují vaše požadavky dostupnosti
* Vaši strategii pro obnovu dat a jak jste ji testovali
* Nejvíce pravděpodobné příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit
* Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a rozhodnutí, které mohou učinit
=== Hodnocení živé/ostré verze ===
Pro úspěšné hodnocení budete muset obvykle vysvětlit:
* Jaké by byly dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby, a jak se to změnilo od beta verze
* Jak se ujišťujete, že vámi zvolené technologie a platformy stále splňují vaše požadavky na dostupnost
* Vaši strategii na obnovu dat a jak často ji testujete
* Nejpravděpodobnější příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit
* Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a jaká rozhodnutí může učinit
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
== Související návody ==
Čtěte o [https://www.gov.uk/service-manual/technology/uptime-and-availability-keeping-your-service-online <span class="underline">udržování vaší služby online</span>] pro splnění bodu 11.
Zjistěte více o:
* [https://www.gov.uk/service-manual/technology <span class="underline">technology for services</span>]
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]
Vytvořte plán pro případ, že digitální služba bude dočasně mimo provoz.
Musíte vytvořit plán pro vaši službu, pokud bude offline pro splnění 11 bodu[[Digitální standardy služeb#11._Vypracujte_offline_pl.C3.A1n|Digitálních standardů služeb]].
== Jak bod 11 vylepší vaši službu ==
Uživatele mohou očekávat, že online služba je dostupná 24 hodin denně a 365 dní v roce.
Potřebujete mít plán, co dělat v případě, že vaše služba bude offline. Měli byste vědět, jaké to bude mít dopady na uživatele a jak službu opět zprovoznit.
== Jak budete hodnoceni ==
Vaše hodnocení služeb a otázky, které vám posuzovatelé dávají, se budou lišit v závislosti na vaší službě a na tom, co dělá.
=== Hodnocení alfa verze ===
Chcete-li projít hodnocením alfa verze, budete potřebovat být schopni vysvětlit, jaké budou dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby.
=== Hodnocení beta verze ===
Pro úspěšné hodnocení budete muset obvykle vysvětlit:
* Jaké by byly dopady na uživatele beta verze v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby
* Jak vybíráte technologie a platformy, které splňují vaše požadavky dostupnosti
* Vaši strategii pro obnovu dat a jak jste ji testovali
* Nejvíce pravděpodobné příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit
* Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a rozhodnutí, které mohou učinit
=== Hodnocení živé/ostré verze ===
Pro úspěšné hodnocení budete muset obvykle vysvětlit:
* Jaké by byly dopady na uživatele v případě jakkoliv dlouhého výpadku služby, a jak se to změnilo od beta verze
* Jak se ujišťujete, že vámi zvolené technologie a platformy stále splňují vaše požadavky na dostupnost
* Vaši strategii na obnovu dat a jak často ji testujete
* Nejpravděpodobnější příčiny, proč by služba mohla být offline a jak tomu plánujete zabránit
* Vaši strategii pro řešení výpadků, včetně toho, kdo je zodpovědný a jaká rozhodnutí může učinit
=== Vysvětlete vývoj vaší služby ===
V každé fázi byste měli vysvětlit, jak se vaše služba vyvíjela od jejího posledního hodnocení.
== Související návody ==
Čtěte o [https://www.gov.uk/service-manual/technology/uptime-and-availability-keeping-your-service-online <span class="underline">udržování vaší služby online</span>] pro splnění bodu 11.
Zjistěte více o:
* [https://www.gov.uk/service-manual/technology <span class="underline">technology for services</span>]
* [https://www.gov.uk/service-manual/service-assessments <span class="underline">service assessments</span>]